Nya Demoner!
- DarkMessiah
Sv: Nya Demoner!
Jag gillade flugorna också
tycker dom var klockrena.. Har ju dock svårt för de nya PB.. Får nog trixa dit lite gamla i metal 
Re: Nya Demoner!
Har aldrig blivit så glad av en helt ny modell som av dessa flugor. Jag vill spela 3 enheter av 7
Hoppas bara de är spelbara och likaså för beasts of nurgle.
Hoppas bara de är spelbara och likaså för beasts of nurgle.
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
håller med om att vissa utav kitten ser ut som fantasilösa kit-bashes.
undrar om flugorna ser bättre ut på nära håll, funderar om dom inte skulle kunna användas som nurgle spawn i csm.
tror man kan göra en cool possessed vindicator om man tar bitz ifrån tzeentch charioten, kanske det samma gäller khorne charioten?
undrar om flugorna ser bättre ut på nära håll, funderar om dom inte skulle kunna användas som nurgle spawn i csm.
tror man kan göra en cool possessed vindicator om man tar bitz ifrån tzeentch charioten, kanske det samma gäller khorne charioten?
Jag tyckte allting var skitcoolt förutom khornekärran. Sen det här med att skulptera rök, eld och liknande blir ju bra ibland och mindre bra ibland och ställer stora krav på den som målar.
För övrigt kul att GW trycker ur sig codexar i en svindlande hastighet.
För övrigt kul att GW trycker ur sig codexar i en svindlande hastighet.
Nya Demoner!
Detta är riktigt jävla bra! Älskar't!Jonke skrev: För övrigt kul att GW trycker ur sig codexar i en svindlande hastighet.
Heralderna var snygga. Flugorna behöver en bättre bild för att kunna avgöra. Men kärrorna ser, utifrån vad som syns på bilderna, riktigt bedrövliga ut. Hoppas att modellerna ser vettigare ut i verkligheten.
- bolterochkniv
buh vad fula modeller 
Elias Österlund
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
Med lite tur sneglade jag igenom WD som släpps på lördag, blev besviken att Codexen bara släpps som advance order på lördag och 2:a mars släpps den i butik, enligt dvärgen alltså. Men det kanske bara var jag som inte fatta det direkt.
Jag fick såklart inte läsa hela dvärgen men av den battle report som fanns kunde ja se att Daemons får tillgång till psychic powers och det verkar som de får egna skolor också, såg i alla fall att Daemon Princes kan få mastery level 2. Av det ja kunde se verka det att prinsar även flyttas till HQ, men det spekulerar jag bara kring utifrån bilderna på armén som spelades.
Jag fick såklart inte läsa hela dvärgen men av den battle report som fanns kunde ja se att Daemons får tillgång till psychic powers och det verkar som de får egna skolor också, såg i alla fall att Daemon Princes kan få mastery level 2. Av det ja kunde se verka det att prinsar även flyttas till HQ, men det spekulerar jag bara kring utifrån bilderna på armén som spelades.