Eldar Alaitoc
Eldar Alaitoc
Försöker man "smälta" in i lava har man nog värre problem...
Jaja förlåt jag bor ju i Gbg.
Re: Eldar Alaitoc
fniss.LillePer skrev:Försöker man "smälta" in i lava har man nog värre problem...
(tur att du bor där för annars hade det varit livstids halshuggning på en sån kommentar)
Fast livstids halshuggning måste väl ändå vara samma sak som en vanlig halshuggning. Livstiden är ju liksom slut efter första halshuggningen.MITTZ skrev:fniss.LillePer skrev:Försöker man "smälta" in i lava har man nog värre problem...
(tur att du bor där för annars hade det varit livstids halshuggning på en sån kommentar)
Skämt åsido så ser bilen riktigt trevlig ut även om jag har lite svårt för färgvalet. Jag hade aldrig valt et sånt färgschema men det är ju tur att vi gillar olika saker. Hade alla målat Ultra Marines hade detta varit en riktigt tråkig del av forumet.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Nu får ni mig att vilja måla orangea SMRöde skrev:...Jag hade aldrig valt et sånt färgschema men det är ju tur att vi gillar olika saker. Hade alla målat Ultra Marines hade detta varit en riktigt tråkig del av forumet.
En bild säger mer än 1000 kaniner
Tanken är ju att mina Fire dragons skall båta omkring i denna orangea skapelse.
de gula, orangea och röda färgerna hos GW är verkligen inte att rekommendera. De täcker knappt sin egen färg.imp skrev:Nu får ni mig att vilja måla orangea SMRöde skrev:...Jag hade aldrig valt et sånt färgschema men det är ju tur att vi gillar olika saker. Hade alla målat Ultra Marines hade detta varit en riktigt tråkig del av forumet.
Så ska du ge dig på ngt sådant hade jag försökt hitta andra alternativ eller kanske använt airbrush (om det bli bättre)
Jo, då skulle det få bli airbrushMITTZ skrev:de gula, orangea och röda färgerna hos GW är verkligen inte att rekommendera. De täcker knappt sin egen färg.imp skrev:Nu får ni mig att vilja måla orangea SMRöde skrev:...Jag hade aldrig valt et sånt färgschema men det är ju tur att vi gillar olika saker. Hade alla målat Ultra Marines hade detta varit en riktigt tråkig del av forumet.
Så ska du ge dig på ngt sådant hade jag försökt hitta andra alternativ eller kanske använt airbrush (om det bli bättre)
lite tufft att dra alla gula highlights på alla jävla delningslinjer på wave serpenten 2-3 ggr.imp skrev: Jo, då skulle det få bli airbrush
Någon som har räknat ut hur många meter high lights det blir?
Nä, men för många. Jag har 8 Serpents/fire prisms med line HLMITTZ skrev:lite tufft att dra alla gula highlights på alla jävla delningslinjer på wave serpenten 2-3 ggr.imp skrev: Jo, då skulle det få bli airbrush
Någon som har räknat ut hur många meter high lights det blir?
- Lottomannen
Ja, det vill jag lava...LillePer skrev:Försöker man "smälta" in i lava har man nog värre problem...
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K