Battle of the GoBs!
Moderatorer: GoB40k, Flogger, Gullberg
Re: Battle of the GoBs!
Ok, då vet jag. Känns fortfarande konstigt att det skulle vara 1300% viktigare än wysiwyg men då vet jag vart jag skall lägga mina prioriteringar.
Hur får man fluff-poänget BTW, är det armélistan, målning eller en kombination? Får man t.ex. automatiskt det om man spelar Tyranids eller går det inte att få om man spelar Tyranids?
Hur får man fluff-poänget BTW, är det armélistan, målning eller en kombination? Får man t.ex. automatiskt det om man spelar Tyranids eller går det inte att få om man spelar Tyranids?
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
- speedfreek
Battle of the GoBs!
Jag hade inte läst på så noga. Tycker alltid WYSIWYG borde vara ggr 0 eller ggr 1 i alla målningsbedömningar.
Battle of the GoBs!
Katarsis, fluffpoäng kommer ges ut troligen till de flesta arméer, de som inte har oheliga allianser eller dylikt. Spelar du Nurgle och Tzeentch eller Dark angels och space wolves så kommer du inte få det till exempel.

Tråkigt Asplund! Vi hade ju nästan räknat med dig som Best Painted eller coolaste arménAsplund skrev:Kommer tyvärr inte hinna bygga & måla färdigt. Så får tyvärr avanmäla mig.
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Battle of the GoBs!
Jag måste tyvärr avanmäla mig
funkar inte som jag hade önskat. Men nästa gång!
Även Daniel Kirby hoppar då av.
Tackar och bockarFlogger skrev:Tråkigt Asplund! Vi hade ju nästan räknat med dig som Best Painted eller coolaste arménAsplund skrev:Kommer tyvärr inte hinna bygga & måla färdigt. Så får tyvärr avanmäla mig.
För många spel, för lite tid...
LillePer skrev:Jag måste tyvärr avanmäla migfunkar inte som jag hade önskat. Men nästa gång!
Himla trist att höra grabbar! Ni förgyller alltid en turnering med er närvaro
Nästa gång då!
-
Flygmaskin
Battle of the GoBs!
Hoppar på trenden och hoppar av turneringen. Har tyvärr kommit annat den helgen.
Människomat, till exempel spannmål.
Vafan är det med alla som hoppar av.....
Innan ni anmäler er så kanske det är bra att kolla så man verkligen kan vara med, det är jävligt jobbigt för arrangörerna när så mycket folk hoppar av från alla turneringar hit och dit.
Innan ni anmäler er så kanske det är bra att kolla så man verkligen kan vara med, det är jävligt jobbigt för arrangörerna när så mycket folk hoppar av från alla turneringar hit och dit.
Daniel "bagarn" Carlson
Jag hade redan förvarnat arrangörerna att jag eventuellt skulle hoppa av beroende på listornas hårdhet, som dom sagt ok till. Nu fick jag tyvärr hoppa av för en annan anledning visserligen.Bagarn skrev:Vafan är det med alla som hoppar av.....
Försöker inte försvara avhopp, det är ett jäkla gissel. Men i regel har turneringar bättre framförhållning än vad jobb/skola/flickvän har... Skulle alla vänta till helgen innan att anmäla sig tror jag många turneringar skulle lagts ned innan dess. Jag skulle då inte fixa lokal i förhoppning om att fler ska anmäla sig så småningom.
Några av de tidiga avhoppen verkar ju berott på oklarheter i upplägget, och det får man ju också respektera att folk hoppar av för.
Alright! Vi snackade ihop oss lite och nu när vi fått så många avhopp så vill vi gärna att ännu fler anmäler sig!
Vill du vara med på 3000p turnering så skicka in ditt namn med din armélista till peter_alsen@hotmail.com
Vi har gått igenom alla listor och de verkar alla ganska balanserade med varandra vilket vi tycker är väldigt roligt att se! Vi kommer publicera listorna inom snar framtid och efter det tar vi inte emot fler anmälningar
Vill du vara med på 3000p turnering så skicka in ditt namn med din armélista till peter_alsen@hotmail.com
Vi har gått igenom alla listor och de verkar alla ganska balanserade med varandra vilket vi tycker är väldigt roligt att se! Vi kommer publicera listorna inom snar framtid och efter det tar vi inte emot fler anmälningar