Nya tau
Re: Nya tau
Jag ser nästan mest fram emot återkomsten av Aun'Shi.
Ja du, den var inte vacker. Hur fan tänkte de?Valrosskorv skrev:
Men Sister Dialogous hör väl inte till Tau? Eller har jag missat nåt?
- speedfreek
Moar pictures! http://natfka.blogspot.se/2013/03/more- ... ed-as.html
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Jag är sjukt taggad

Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Jag hade hoppats på någon galen twist. Att dom blivit korrupta och jävliga. Allierat sig med någon ny ras osv.
Det kommer säkert någon ny ras med aliens. Först fåglar, sedan getingar. Och nu? Igelkottar, kanske? 
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Är de inte redan korrupta och jävliga? Join us or DIE!mindtrix skrev:Jag hade hoppats på någon galen twist. Att dom blivit korrupta och jävliga. Allierat sig med någon ny ras osv.
...
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Det är väl samma slogan som Imperiet har? Kejsarens Great Crusade var inte precis en diplomatisk resa..Excessus skrev:Join us or DIE!
Förutsatt att motståndet är människor. Annars faller "Join us or" bort..Captaingallas skrev:Det är väl samma slogan som Imperiet har? Kejsarens Great Crusade var inte precis en diplomatisk resa..Excessus skrev:Join us or DIE!