A Tale of Two Gamers - Fjantasy gone 40k
- Lottomannen
- Inlägg: 1367
- Blev medlem: 26 okt 2011, 12:48
Re: A Tale of Two Gamers - Fjantasy gone 40k
Ser röken från ångmaskinerna framför sig, najs!
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
- bolterochkniv
- Inlägg: 591
- Blev medlem: 03 sep 2011, 16:17
Re: A Tale of Two Gamers - Fjantasy gone 40k
stenkool dread!
Elias Österlund
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
-
Silvertejp
- Inlägg: 997
- Blev medlem: 20 feb 2010, 22:19
Re: A Tale of Two Gamers - Fjantasy gone 40k
Tackar för komplimangerna, ska byggas en techmarine, en Land Raider och lite Psykers och bösgubbar sen har vi min halva utav,min och Pers Warcon lista som ska bestå utav Fjantasy gubbar för hela slanten.
Re: A Tale of Two Gamers - Fjantasy gone 40k
+1bolterochkniv skrev:stenkool dread!
A Tale of Two Gamers - Fjantasy gone 40k

En dread, med en vapen grupp. (Kanske autokanon, men är lite osäker, kanske byts ut mot en organ gun(assaultkanon))
Och en närstrids arm
-
Flygmaskin
- Inlägg: 892
- Blev medlem: 18 okt 2008, 11:24
Re: A Tale of Two Gamers - Fjantasy gone 40k
Modellen ser cool ut, men det ser verkligen inte ut som en dread.
Re: A Tale of Two Gamers - Fjantasy gone 40k
Det är mycket möjligt, och det får jag väl ta. Ville göra något med den konstiga fantasy kärran och armén kommer vara mycket " en av varje" så en dread ville jag ha iaf. Och den traditionella typen av dreadnought kändes helt fel till dvärgarna. Därför blev det så här. Men kanske tillkommer saker runt i kring för att ge den ett lite mer "bepansrat" intryck.
A Tale of Two Gamers - Fjantasy gone 40k
Tycker den ser helt awesome ut Lilleper!
Ser fram emot att få se dessa arméer på en turnering!
Ser fram emot att få se dessa arméer på en turnering!
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Re: A Tale of Two Gamers - Fjantasy gone 40k
Rätt coolt bygge, men har väldigt svårt att se hur den skulle kunna vara "counts as" dread, speciellt inte på en turnering. Storlek, bredd och dimensioner är helt off, och det är inget som ger en känsla för vad det ska föreställa. Tyvärr.