Är den tillräckligt stor funkar den, även om det är ganska mycket serietidningsstuk över den, så det vill ju till att den inte förstör helhetsintrycket för armén om det inte är något sådant man har tänkt sig.Gonka Koff skrev:Nähe, det dög inte med hästar.... den här rackarn då, längst ner till vänster.
http://www.arena-deathmatch.com/onlines ... p#mark_mar
ThunderWolf Cavalry
Re: ThunderWolf Cavalry
Tyckte hästarna såg riktigt bra ut (för annat än SW iaf)
En bild säger mer än 1000 kaniner
mm, avatars of war gör wfb skapa på sina grejer, fast lite mindre i vissa fall. Och eftersom det är en direwolf som står på en GW cav bas så antar jag att den är lite för liten.
Tror att det skulle funka med chaos warhounds från FB. Problemet med stora mounts är ju att man måste konvertera benen på ryttaren. Medan på små kanske man kan ta vanliga bikerben.
-
Silversixx
Men man kan ju inte blanda tillverkare. Fan äckligt.Gonka Koff skrev:Nähe, det dög inte med hästar.... den här rackarn då, längst ner till vänster.
http://www.arena-deathmatch.com/onlines ... p#mark_mar
Intressant, får kolla in storleken på dom ni föreslår, canis wolfborn rider på den största thunderwolfen i hela världen så de andra måste ju vara mindre. " vilket gör de hela myyycket lättare"
ni kan ju alltid använda isbjörnar 
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!
Kolla in mordheim och "thing in the woods" den är snygg och bör vara i en vättig storlek så att det inte ser ut som dom rider runt på minigrisar.
För all del, men vilka isbjörnar syftar du på då?Nefrums skrev:ni kan ju alltid använda isbjörnar
- speedfreek
Det finns en (gammal?) specialkaraktär till Empire (Kislev) som rider runt på en isbjörn.