Rankingen uppdaterad
Re: Rankingen uppdaterad
Jag tror det beror på arrangören hur de rapporterar i. Väljer de att ge de avhoppande platser efter inspelade poäng så är det ju 12 deltagare.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
tok37 samt Vinterslaget skall inkommit till sv40k nu..
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Rankingen uppdaterad med Tok 37, Vinterslaget, SO Spring och Last Man Standing.
Jocke Rapp skrev:Rankingen uppdaterad med Tok 37, Vinterslaget, SO Spring och Last Man Standing.
Tredje gången jag nämner detta nu. Är på två platser. 178 och 169. Kan någon vara snäll att slå ihop dem????
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Avsevärt mycket coolare med dubbelidentitet, men ja, smakfråga, I guess.Flogger skrev:Jocke Rapp skrev:Rankingen uppdaterad med Tok 37, Vinterslaget, SO Spring och Last Man Standing.
Tredje gången jag nämner detta nu. Är på två platser. 178 och 169. Kan någon vara snäll att slå ihop dem????
Flogger skrev:Jocke Rapp skrev:Rankingen uppdaterad med Tok 37, Vinterslaget, SO Spring och Last Man Standing.
Skicka ett PM till Rapp.
Tror han har skrivit det någonstans att sådant här ska tas på PM.
Har Gothcon blivit inrapporterat än?
http://www.svenska40k.se/turn.php?action=openApocswe skrev:Har Gothcon blivit inrapporterat än?
Eller: Nej.
Rankingen uppdaterad
Vore gött med både gothcon och fantasia inrapporterat. Det ger lite justeringar i toppen 
nej nej dra ut på det...
edit: MC säger att GC är inskickat..
edit: MC säger att GC är inskickat..