Uppfattat.vagabond08 skrev:Hej,
Tänker avanmäla mina kompisar som fick förhinder.
Martin Lundegren & Stefan Nilsson
Det innebär att Olof Esters och Oscar Ljungkvist har fått platser i turneringen.
Moderatorer: Leidermark, Yabob, Pärssi
Uppfattat.vagabond08 skrev:Hej,
Tänker avanmäla mina kompisar som fick förhinder.
Martin Lundegren & Stefan Nilsson
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
Så länge allt är målat i TT standard och basat så kommer vi inte att ta bort några modeller, oavsett färgval mm. Men det måste tydligt synas vilka enheter som är vilka (tänker då på 100+ termagants innästlade i varandrarefabricated skrev:Menade mer, är det ok att ta hälften gröna nids och hälften bruna nids då man inte äger alla modeller själv.
Eller kommer man tappa någon form av målningspoängs som jag inte hittat info om(borde antyda att målning bara påverkar best painted.)
DVS är enda kravet för att spela på samma förutsättningar som andra att alla modeller är basade och målade enligt TT(minst 3 färger, highlights osv.).
Det där sistnämnda är alltid särskilt lätt när man föder ut nya enheter av slumpmässig storlek...Pärssi skrev:Så länge allt är målat i TT standard och basat så kommer vi inte att ta bort några modeller, oavsett färgval mm. Men det måste tydligt synas vilka enheter som är vilka (tänker då på 100+ termagants innästlade i varandrarefabricated skrev:Menade mer, är det ok att ta hälften gröna nids och hälften bruna nids då man inte äger alla modeller själv.
Eller kommer man tappa någon form av målningspoängs som jag inte hittat info om(borde antyda att målning bara påverkar best painted.)
DVS är enda kravet för att spela på samma förutsättningar som andra att alla modeller är basade och målade enligt TT(minst 3 färger, highlights osv.).)
Om man inte målat typ 1000 termagants i 10 olika färger så man har 100 av varje färg, då ser jag inte hur det skulle vara möjligt för en tyranidspelare.frigobben skrev:Det där sistnämnda är alltid särskilt lätt när man föder ut nya enheter av slumpmässig storlek...Pärssi skrev:Så länge allt är målat i TT standard och basat så kommer vi inte att ta bort några modeller, oavsett färgval mm. Men det måste tydligt synas vilka enheter som är vilka (tänker då på 100+ termagants innästlade i varandrarefabricated skrev:Menade mer, är det ok att ta hälften gröna nids och hälften bruna nids då man inte äger alla modeller själv.
DVS är enda kravet för att spela på samma förutsättningar som andra att alla modeller är basade och målade enligt TT(minst 3 färger, highlights osv.).)
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
Uppfattat!Bagarn skrev:Jonathan Carlson måste tyvärr hoppa av