Zone Mortalis "A Tale..."
Re: Zone Mortalis "A Tale..."
@ Hemogoblin. Funkar hur som. Jag vet inte ännu om jag är ledig fredagen men jobbar jag kan vi alltid sammanstråla någonstans, ex. på LinCon.
@ Arioch. Yupp. 9-12/5.
Pratade med sambon i morse så hon är beredd på ev. gubbspelsinvasion och trångboddhet.
Jag bestämmer helt enkelt att jag står för lite värdskap under den helgen och så hör ni som vill av er och kollar läget.
@ Arioch. Yupp. 9-12/5.
Pratade med sambon i morse så hon är beredd på ev. gubbspelsinvasion och trångboddhet.
Jag bestämmer helt enkelt att jag står för lite värdskap under den helgen och så hör ni som vill av er och kollar läget.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
- Hemogoblin
@Röde:
Kommer nog inte vara framme i lkpg förrän runt 15 tiden. Så samling på Lincon blir inga konstigheter
kan höras mer runt dagen.
Tar med mig gubbar, cigarer något mer?
Kommer nog inte vara framme i lkpg förrän runt 15 tiden. Så samling på Lincon blir inga konstigheter
Fluffmongo
"BLOOD FOR THE BLOOD GOD!"
Jag & Mattias välter kajaker på lördag - sen blir det vårröjning i Blecket.
Japp, fluffmongo! Eller, mest mongo då - men jag gillar fluff!
Pyssel, småspel, lite LinCon, Cigarr, pilsner och vårens första grill låter väl som en plan.Hemogoblin skrev:@Röde:
Kommer nog inte vara framme i lkpg förrän runt 15 tiden. Så samling på Lincon blir inga konstigheterkan höras mer runt dagen.
Låter nice för er! Synd att ni inte får ned den där landingsplattan till spelhelgen bara. Jag får nog vara vara nöjd att jag fått tillstånd att lämna bostaden för delar av Lincon under helgen... 
Jag har för mig att Ekenäs är den helgen, är i sådana fall på riddarspelen hela helgen
Brukar inte krocka men jag kollade upp det... Och i år krockar det... Usel planering.Väktaren skrev:Jag har för mig att Ekenäs är den helgen, är i sådana fall på riddarspelen hela helgen
Ja det är ju typiskt att det ska vara så, samma med SO fall som jag var lite sugen på. Jobbar den helgen och maj nu är sosta helgerna jag kan på en lång tid då sommaren bjuder inte på så mkt ledig tid.
Limmade ihop en skytte-Dread med Missile Launcher och Las Cannon igår kväll. Måste ha alternativ i min tänkta Marine-lista för spel utanför zonen i fall IA inte är tillåtet. Har nog bitz för att bygga min alternativa Master of the Forge nu också. Han ska få en Conversion Beamer och en yxa.
Väntar fortfarande på att Lady Luck ska knacka mig på axeln och ha hittat två begagnade Baal i gott skick. Får väl köpa två nya annars. Det är det som saknas nu för att jag ska vara färdigsamlad vad gäller tripp, trapp, trull-marines.
Måste få tummen ur och sätta mig ute och limma min Contemptor Pattern Dread med Heavy Conversion Beamer. Kan kanske få lite hjälp av Hemogoblin med limningen under LinCon-helgen om jag inte fixat det innan.
När jag är färdigsamlad och grundsprayad så kommer det bilder igen.
Väntar fortfarande på att Lady Luck ska knacka mig på axeln och ha hittat två begagnade Baal i gott skick. Får väl köpa två nya annars. Det är det som saknas nu för att jag ska vara färdigsamlad vad gäller tripp, trapp, trull-marines.
Måste få tummen ur och sätta mig ute och limma min Contemptor Pattern Dread med Heavy Conversion Beamer. Kan kanske få lite hjälp av Hemogoblin med limningen under LinCon-helgen om jag inte fixat det innan.
När jag är färdigsamlad och grundsprayad så kommer det bilder igen.
- Hemogoblin
Contemptorn tar 5minuter att få ihop 
Byggt 3 hittills, viktiga är bara att ha en bild i huvet på hur han ska stå
Byggt 3 hittills, viktiga är bara att ha en bild i huvet på hur han ska stå
Fluffmongo