ETC-uttagning
Re: ETC-uttagning
Vill välkomna Stockholm sonen Robert "kickern" Gustavsson till 2013 års ETC lag Novi Sad. Jag hade hoppats vara helt klar efter idag men den sista platsen har jag fortfarande 3 kandidater på. Jag hoppas efter dialog inom ETC gruppen och dialog med de tre kandidaterna kunna utse en spelare snarast absolut senast dagen efter Lincon.
Med vänliga hälsningar
Daniel
Med vänliga hälsningar
Daniel
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Grattis Robert!
Top 3 40k "performances"
Januarirussen (2014)Plac. 8/16
NOS Summerslam (2013)Plac. 7/12
Last man standing II (2014)Plac. 12/17
Januarirussen (2014)Plac. 8/16
NOS Summerslam (2013)Plac. 7/12
Last man standing II (2014)Plac. 12/17
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Bra val. Grattis kickern 
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Den sista platsen, usch va svårt detta varit... Jag vill börja med att säga att dom som nu inte kvalar in i lagets trupp, ingen skugga faller över er, känner ni att ni vill ha en förklaring så får ni skicka ett pm, den generella förklaringen är att vi har mycket jobb kvar med listplacering och jag och laget kände att vi ville få in en spelare som gått bra med många olika listor. Till sist blev det en lagdiskussion som fick vågen att tippa över och den 8onde spelaren, är en talang som visat framfötterna i 6th med CSM, Crons och nu senast med Tau. Jag välkomnar Olof Svensson till laget.
Nu börjar det riktiga jobbet i laget, sätta codex och allies till alla samt listförfining! Jag uppmanar hela communityt att bjuda upp till spel, så våra tappra utvalda får många möjligheter att öva.
Ambitionen i år är så klart pallplats men det finns många vassa lag där ute, USA är grymt revans sugna i år, tyskland och polen är alltid tunga i ETC sammanhang. England vill nog skydda sin pallplats. Sen har vi ryssland, italien, spanien... Jag tror det blir ett intressant år i år.
Till nästa år om jag är kapten kommer det i stor utsträckning vara rankingen som är rådande då vi bara kommer ha 6th resultat gällande, så spela på och visa att just du ska ha en plats i 2014 års trupp!
Med vänliga hälsningar
Daniel
Nu börjar det riktiga jobbet i laget, sätta codex och allies till alla samt listförfining! Jag uppmanar hela communityt att bjuda upp till spel, så våra tappra utvalda får många möjligheter att öva.
Ambitionen i år är så klart pallplats men det finns många vassa lag där ute, USA är grymt revans sugna i år, tyskland och polen är alltid tunga i ETC sammanhang. England vill nog skydda sin pallplats. Sen har vi ryssland, italien, spanien... Jag tror det blir ett intressant år i år.
Till nästa år om jag är kapten kommer det i stor utsträckning vara rankingen som är rådande då vi bara kommer ha 6th resultat gällande, så spela på och visa att just du ska ha en plats i 2014 års trupp!
Med vänliga hälsningar
Daniel
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
- refabricated
- Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017
Tack för förtroendet, ska bli kul att jobba med er andra 
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
Grattis!!! Väl förtjänt!
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
- speedfreek
- guildmaster
- Kontakt:
Yay! Känns som ett stabilt val.
Stay alert, trust no one and keep your laser handy!