svensk podcast?
svensk podcast?
finns det någon svensk podcast om "hobbyn"?
är det någon som funderat på att göra en?
är det någon som funderat på att göra en?
min blogg http://swepaint.bloggaren.net
Re: svensk podcast?
Som folket på Nike skulle sagt, "Just do it!"
Det skulle vara nice, men jag tror inte att det kommer att bli särskilt stort tyvärr. Det är ju trots allt bara svenskar som snackar svenska :/. Det kan vara bra för att dra in mer folk i hobbyn dock, annars går det ju alltid vänta till Sverige har tagit över världen och tvingar alla att lära sig vårt underbara språk!
)
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Man skulle kunna ha en all english podcast i svea alla kan engelska i Svea.
/D
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Det går det ju faktiskt att göra ^^
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
- guildmaster
- Kontakt:
En svensk pidcast som riktar sig med till nybörjare och öl-och-saltapinnar-spelare. Kanske med en blänkare om turneringar.
Då kan spelbutikerna spela upp dem.
Då kan spelbutikerna spela upp dem.
Stay alert, trust no one and keep your laser handy!
Låter awesome, man kan ju gå igenom top 5-10 på alla turneringar som varit sen senaste gången man hade podcasten samt ungefär vad de spelade
Felix "Daskad" Thuresson
- guildmaster
- Kontakt:
Man kan ju börja i liten skala. 15 min tex
Stay alert, trust no one and keep your laser handy!
- Lottomannen
För att sno tråden lite...tips på bra engelska/amerikanska podcasts/youtubekanaler? Har lyssnat en del på Miniwargaming och gillar dem, men nu börjar jag nå botten på deras material.
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
Frontlinegaming gör helt okej podcasts. Kolla in dem 
Felix "Daskad" Thuresson