Skön Harpy!
Fluffmässigt ska den vara som en flygande Trygon, men då behövs tusan Harridanvingar för att den humlan ska lyfta.
Jag tycker proportionerna ser bra ut till vingarna och Tervigonhuvudet ser fint ut på den.
Är det en Carnifex-kropp? Med Trygon-Scything Talons som "ben"?
Captaingallas skrev:Skön Harpy!
Fluffmässigt ska den vara som en flygande Trygon, men då behövs tusan Harridanvingar för att den humlan ska lyfta.
Jag tycker proportionerna ser bra ut till vingarna och Tervigonhuvudet ser fint ut på den.
Är det en Carnifex-kropp? Med Trygon-Scything Talons som "ben"?
Ja, och en flygande Trygon ser alldeles för mäktig ut för att vara en fjuttig liten Harpy
Carnifex-kropp, Tervigon scything talons och hive tyrant vingar
jag rörde kameran ett par minuter idag, och jag har ingen aning om hur man tar bra bilder, men detta är resultatet efter ett par dagars målning, hoppas inte de dåliga bilderna förstör figurerna för mycket.
jag är inte 100% hur jag vill att min dreadnought ska bli. jag känner att han är lite för stel att kolla på, det kanske löser sig när jag fixar armar till honom. vi får se.
jag ska basa allt också, men jag vill ha gubbsen målade först.
och hur förminskar man bilderna :S [edit] haha, data-proffs som man är! ( formatet är 666:441 hehehe [edit]
Bilagor
justicar med en lysande gloria.
DSC_9575_zps2809fda0.jpg (232.07 KiB) Visad 1417 gånger
terminators
DSC_9573_zpsdce77a2c.jpg (266.1 KiB) Visad 1417 gånger
dreadnought utan armar för tillfället.
DSC_9577_zps1968be34.jpg (208.78 KiB) Visad 1417 gånger
Senast redigerad av 3 Waraxx, redigerad totalt 21 gång.
@Waraxx: Ladda upp bilderna på t.ex. photobucket.com så sköter de om optimering av storleken för webben. (Och så drar man på deras bandbredd och langringsutrymme och inte på forumet också)
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"