- Gentlemen's Achievements II - 8-9 juni - Tack för i år!
Re: - Gentlemen's Achievements II - 8-9 juni
Godmorgon ärade gentlemen.
Jag kommer tyvärr inte kunna närvara och försvara titeln men oundvikligen så kommer rätt person att vinna och har min djupaste respekt.
Spela hårt men rättvist.
Jag kommer tyvärr inte kunna närvara och försvara titeln men oundvikligen så kommer rätt person att vinna och har min djupaste respekt.
Spela hårt men rättvist.
It's a Gentlemen's Agreement, Huzzah!
-------------------------------------
Flaming Dolphins
-------------------------------------
Flaming Dolphins
Det är gentlemannamässigt av dig och Linus att ge andra chansen att glänsa i år. 
Curses! En svart att matcha min vita! Ynk ynk ynk... 
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Chansen kommer igen!
Nästa år tänkte vi antingen vit med vitt tryck eller svart med svart tryck.
Nästa år tänkte vi antingen vit med vitt tryck eller svart med svart tryck.
Verkar inte bättre än att jag jobbar den 9:onde Juni och kommer således inte kunna närvara. Riktigt surt då jag verkligen behövde något för att motivera mig att måla lite. Tittar till er på lördagen för att få lite insperation. MvH Ola
Hejsan. Jag kommer heller inte att kunna vara med..
Otroligt ledsen att det blev så här sent avhopp, men hoppas att det inte stör allt för mycket.
Otroligt ledsen att det blev så här sent avhopp, men hoppas att det inte stör allt för mycket.
Trist men det är sådant som händer.
Vi stryker er och lägger till William Eliasson som anmält sig via annan kanal.
Vi stryker er och lägger till William Eliasson som anmält sig via annan kanal.
Nu börjar turneringen närma sig och det är dax att betala in anmälningsavgift samt skicka in lista.
När ni har betalat skicka gärna ett mail så att det inte blir något missförstånd gällande betalningens ursprung.
Vissa har varit ute i bättre tid än andra.
Sistaminuten deltagare är alltid välkommna på Gentlemen's Achievements. Hör av er om ni vill vara med och behöver hjälp med att lösa boende eller har andra frågor.
När ni har betalat skicka gärna ett mail så att det inte blir något missförstånd gällande betalningens ursprung.
Vissa har varit ute i bättre tid än andra.
Sistaminuten deltagare är alltid välkommna på Gentlemen's Achievements. Hör av er om ni vill vara med och behöver hjälp med att lösa boende eller har andra frågor.
Arrangörerna har varit och provat ut kläder efter förra årets pikar om alltför avslappnad klädsel.