Utvärdering Fanatic XXIII

Två årliga turneringar i Umeå

Moderator: Dante82

Användarvisningsbild
Serpent

Re: Utvärdering Fanatic XXIII

Inlägg av Serpent »

Ah, en sak som jag inte nämnde i min utvärdering på Stridshammaren!

Det heter plakett! Plakat är något du går omkring med under en demonstration. ;)
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

eldrak

Inlägg av eldrak »

Plakat är något man blir när man firar sin plakett.

Dante82

Inlägg av Dante82 »

Tack för er feedback. Vi har haft våran utvärdering och gått igenom de flesta åsikter vi fått in och planerat för kommande turneringar. Det är en hel del finputsning som kommer göras och inte så mycket stora penseldrag men lite som kommer att gälla inför nästa år är:

* Dodgeball scenariot i 40K kommer att formas om, men rörliga objektiv kommer att bli kvar.
* All information om turneringen kommer att samlas i en pdf, och vi ska förhoppningsvis ha de mesta av all information satt i god tid innan turneringen.
* För att slippa pappersexercisen och kunna erbjuda mer korrekta listor över vad folk spelar kommer vi i fortsättningen kräva inskickade armélistor i förväg via mail.
* I lagtävlingen kommer lagkaptenen få ut ett inrapporteringsark där han på ett enkelt sätt kan föra in den information vi behöver för att kunna bokföra alla resultatbaserade achievements.
* Vi ska titta på möjligheterna att erbjuda någon form av lunch i egen regi i anslutning till lokalen, så vi vet vad det är vi faktiskt erbjuder.
* P.g.a ändrade uthyrningsförhållanden ser det ut som vi till hösten för en mindre summa kan erbjuda dedikerade sovsalar i skolan som gymnastiksalen vi hyr ansluter till.

Poet

Inlägg av Poet »

Tja!

Låter grymt bra!.. Framförallt möjligheten till lunch på plats =)

Turneringen va grym, som alltid.. men Dodgeball är ju bara att skippa.. jag mötte tyranids i det uppdraget och med tervigoner som bajsar ut nya scoring så flög dem där objektiven ganska snabbt över till min sida.. Så får definitivt göra ngt annorlunda om ett liknande mission ska funka..

Färre achivements, mer battlepoints i lagtävlingen.. så e allt jättebra =)

Tack ännu än gång (om än några månader sent ;) ) och så ses vi om 3-4 månader igen =)

Skriv svar