Och jag kan ABSOLUT vara hemmablind, det är inget jag vill förneka.
Däremot om den där listan kompade 1 (vilket den borde för 3 enheter hive guard) så är den inte såå hård. Det var så jag tänkte när jag skrev
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
Beror på hur hårt komp 0 ska få vara. Men jo, han straffas rejält på psychic powers.arnestig skrev:Ska Swarmlorden verkligen automatiskt ge 1 komp?
Straffas man inte redan genom psychic powers och monstrous creatures?
Halvbra listor får jag ihop. Svårt att hitta något som kan slå samtidigt som man ska få in scoring.Asplund skrev:Tycker överlag nidsen får komp för rätt grejer nu. Men har någon lyckats göra en komp 1 lista de tror funkar? Själv kommer jag inte på många matchups jag blir sugen på med det jag kladdat ihop.
Egge, du har ju alla skitmodeller som finns, får du ihop nåt?
Tervigon, flygande mamma, 3 hive guards, 3 zoans i pod, massa hormagaunts, 2-3 biovores och doom of malantai i pod och jag gjort rätt. Plus enstaka trygon och Ymgrals.Flogger skrev:Halvbra listor får jag ihop. Svårt att hitta något som kan slå samtidigt som man ska få in scoring.Asplund skrev:Tycker överlag nidsen får komp för rätt grejer nu. Men har någon lyckats göra en komp 1 lista de tror funkar? Själv kommer jag inte på många matchups jag blir sugen på med det jag kladdat ihop.
Egge, du har ju alla skitmodeller som finns, får du ihop nåt?