Battle of the GoBs 2!
Moderatorer: GoB40k, Flogger, Gullberg
Re: Battle of the GoBs 2!
Äntligen lite större slag! =)
Anmäler mig!
Jony Kaijankoski
Anmäler mig!
Jony Kaijankoski
Battle of the GoBs 2!
@Flogger Eftersom jag spelar Death Korps undrar jag om jag får spela med 2 defencelines. Det är lika mycket en undran som en vädjan...
Nej. Men jag undrar varför frågan kom upp? Läst igenom lite i armélistan och hittar inget om extra fortifications? Jag kanske bara är blind?leidstedt skrev:@Flogger Eftersom jag spelar Death Korps undrar jag om jag får spela med 2 defencelines. Det är lika mycket en undran som en vädjan...
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
-
Desertlord
Just det.Flogger skrev:Nej. Men jag undrar varför frågan kom upp? Läst igenom lite i armélistan och hittar inget om extra fortifications? Jag kanske bara är blind?leidstedt skrev:@Flogger Eftersom jag spelar Death Korps undrar jag om jag får spela med 2 defencelines. Det är lika mycket en undran som en vädjan...
Skulle ju fråga dig om det Flogger.
Changeling 5p versus Eldar 1500p 1-0
Battle of the GoBs 2!
Det är 1 FOC och alltså 1 Fortification 
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Roger Ringius anmäler sig.
Nu blir det till att måla 1000pts till...
Nu blir det till att måla 1000pts till...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Battle of the GoBs 2!
Skyll er skälva. Då blir det en hadesdrill till... 
Var egentligen rätt taggad på denna turnering men har lovat flickan att jag ska vara på en båt då.
Så jag måste tyvärr avanmäla mig
Jakob "Simba" Schmidt
Så jag måste tyvärr avanmäla mig
Jakob "Simba" Schmidt
Här har jag suttit hela sommaren och målat demoner så det skvätter, för att ha 3k redo till i oktober. Så visar det sig att just denna helg var redan uppbokad- på Jerry Lewis koncert med svärföräldrar..... Epic Fail!
Det är med stor sorg jag får be att avanmäla mig "Snäckan"
Det är med stor sorg jag får be att avanmäla mig "Snäckan"
- bolterochkniv
avanmäler Elias Österlund.
Elias Österlund
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."