Tabletop'Crons

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Användarvisningsbild
bolterochkniv

Re: Tabletop'Crons

Inlägg av bolterochkniv »

tycker det är coolt att du tagit bort piloten på flyget och stalkern!
Elias Österlund

"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."

Användarvisningsbild
Kaptenen

Inlägg av Kaptenen »

Jag gillar att du lagt tid på att göra enhetliga och unika baser - allt ser finfint ut!

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

Och vad är nu detta för djävulskap... Röde måste ha en diabolisk plan för att ta sig för att bygga Necron Jetbikes. Alla vet ju att de suger...

Och så kom jag på att jag inte stör mig lika mycket på dessa förarna. Det ser ut som att de är dithängda. Lite som ett värddjur. Den tanken gillar jag...

Bild

Mmm... Particle Beamers...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

katzenjammer

Inlägg av katzenjammer »

Jäkla fin arme! Inte lika förtjust i de korsade strecken, men i övrigt ser dom förträffliga ut.

Kommer du skaffa någon så däringa super-heavy till gob? Det vore asball om du fixade en necron tomb citadel!
Flesh is a design fault

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

katzenjammer skrev:Jäkla fin arme! Inte lika förtjust i de korsade strecken, men i övrigt ser dom förträffliga ut.

Kommer du skaffa någon så däringa super-heavy till gob? Det vore asball om du fixade en necron tomb citadel!
Nej det hade jag inte tänkt mig. Är det tillåtet med Super heavies i den turneringen? Jag har för mig att det är 1 FOC som gäller. Det är iaf vad jag planerar utifrån...

katzenjammer

Inlägg av katzenjammer »

Ah, jag blandar nog ihop det. Jag tänkte att 3000p var gladiator med stompas och dylikt.
Flesh is a design fault

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

Så, då var första helt monterad.

Bild

De är lite söta faktiskt...

Användarvisningsbild
Serpent

Inlägg av Serpent »

Tomb Blades är inte helt värdelösa. De är snabba och kan contesta ett objektiv som motståndaren trodde var "säkert". Deras skytteattacker är inte helt urusla heller...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Användarvisningsbild
imp

Inlägg av imp »

Ser mycket trevligt ut =)
En bild säger mer än 1000 kaniner

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

Då var mina 3 Tombblades monterade och näst på tur tror jag att Doomsday Ark står.

Skriv svar