SM2013
Moderatorer: DHettNeck, GoB40k
- speedfreek
Re: SM2013
Hej,
Exakt format på SM behöver jag inte förens ett kort tag innan, men något som verkligen börjar bli viktigt är vilket datum det blir. Någon som har ett besked att ge?
Exakt format på SM behöver jag inte förens ett kort tag innan, men något som verkligen börjar bli viktigt är vilket datum det blir. Någon som har ett besked att ge?
Jag är inte dryg, jag bara låter så.
@Ardhiel: Kul tajming, Hylander var på oss så sent som igår om att vi skulle behövs bestämma format. Så jag tror att han har något i kikaren, men exakt vad överlåter jag till honom att svara på.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Jag skall kolla lokalen så den är ledig, men jag siktar på helgen 29/11-1/12 alternativt helgen efter.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
- refabricated
- Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017
Hur kommer skyshields spelas? Som på ETC?

DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
skulle gilla helgen efter betydligt merHylander skrev:Jag skall kolla lokalen så den är ledig, men jag siktar på helgen 29/11-1/12 alternativt helgen efter.
De rulade dem som unittype: Fortification och därmed ger de 3+ coversave. Liiite brutet..Lillen skrev:Vad gjorde skyshields bra på ETC?
Vi skall självfallet ta upp detta i swefaq och jag röstar för endast 4+ invo på dem.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
-
Flygmaskin
SM2013
Skall helt klart bara vara 4++Hylander skrev:De rulade dem som unittype: Fortification och därmed ger de 3+ coversave. Liiite brutet..Lillen skrev:Vad gjorde skyshields bra på ETC?
Vi skall självfallet ta upp detta i swefaq och jag röstar för endast 4+ invo på dem.
Människomat, till exempel spannmål.
- speedfreek
Warmachine-Sverige är uppbokade den helgen och skulle också uppskatta helgen efter betydligt mer.Hylander skrev:Jag skall kolla lokalen så den är ledig, men jag siktar på helgen 29/11-1/12 alternativt helgen efter.
Om det är någon egentlig personkrock utöver LillePer vet jag inte, men det känns ändå lite "onödigt".