FLABBERGAST 21-22 September
Re: FLABBERGAST 21-22 September
Patrik Andersson anmäler sig!
Anmäl mig.. Sebastian Melin.
Fråga kring reglerna: finns det mycket "Water Features"? Det verkar halvsegt för tanks och liknande som inte kan kör igenom exv bäck, om det nu inte finns gott om broar.
Förhoppningsvis en sjö på vartannat bord ungefär. Men kommer inte göra fordon mkt sämre, bara förändra i hur mkt man får tänka när man flyttar. Är ju egentligen bara en impassable som dom kan skjuta igenom
jag tycker det är bra liten extra regel, som det är i regelboken så tillför vatten inget vettigt om man inte spelar med mysterious rivers/lakes
Ok, det låter schysst! Jag har tidigare spelat på bord med en lång flod som går tvärs över brädet och då hade det blivit lite jobbigt.
på sånna bord lär man ju se till att ha iaf 3 broar på olika ställen stora nog för fordon och köra det som clear terrain. När kommer ni finalisera komp/restriktioner? Ser en massa olika saker sägas, skulle vara bra att veta då jag har mycket att måla (så går det när man bestämmer sig för att måla om sin gamla armé)
Jag tror vi är färdiga med kompen, skall slänga ihop en till .pdf så folk får se!
Nu är kompdokumentet också uppe! Precis som med missionsen är det inte skrivit i sten men är ändå hur vi vill göra det, om ni har tillägg eller andra åsikter så är det bara att ta det här i tråden.