Och jag har redan insett att den här rackaren inte kommer att bli så lätt att måla... Tur att jag nöjer mig med Tabletop'Crons. Annars hade den varit en mardröm.
Gubben Noah...
Bytte ut huvudet mot ett deathmark huvud. Tycker inte alls det andra passar. Övervägde att konvertera bort även den här killen men blev för lat då jag upplever en viss tidspress om jag ska bli klar till GoBs.
Och så moppegänget...
Blir bara mer och mer förtjust i modellerna. De är så absurda.
Kan inte göra färdigt baserna riktigt än då jag har slut på Scarabs... Och som det ser ut på bitzbytarfronten så blir det väl till att köpa ett paket Warriors eller två.
Till skillnad från wraiths och lite annat så är Spyders riktigt kul att måla.
@Bulgrim. Hojta om det är några bitz du behöver! Har du bössor och huvuden till Deathmarks? Kommer inte ihop om du shoppat på dig plast-Immortals.
Egentligen vill jag måla Chaos eller Eldar (som båda står i garderoben) till Zone Mortalis. Men jag har bestämt mig för att ha min turneringsarmé färdig innan jag ger mig på dem. Jag trodde att jag var klar härom dagen och så fick jag se att GoB i Jönköping skulle ha en 3000pts turnering...
Det är bara att harva på således. Fast lite kul är det förstås.
Efter att ha tittat runt lite på nätet på koncerteringar så är jag lite sugen på att bygga om stavarna på mina Crypteks. Vi får se om jag tar mig tid med det innan GoBs.
Då jag för stunden har slut på saker att montera har jag grundat Spyders och Tombblades. De har också fått sig en strykning med Boltgun. Vilken snart är slut och jag får ge mig på Leadbelcher istället... Mutter, mutter. J*vla skitfärg.
Håller också på att fiska Lordbitz på 4 olika forum. Ger inget hittills. Lite märkligt att alla Necronspelare med Annihilation Barge-spam inte har en enda Lord-bit över. Men, men... Skam den som ger sig...
P3 Paints variant av Boltgun är monsterbra. Och den har en godkänd burkdesign. Beställ den och kasta Leadbelcher så långt ut genom fönstret du bara kan. För det är verkligen en skitfärg...
Serpent skrev:P3 Paints variant av Boltgun är monsterbra. Och den har en godkänd burkdesign. Beställ den och kasta Leadbelcher så långt ut genom fönstret du bara kan. För det är verkligen en skitfärg...