DA till Fantasia, dakka bikes
DA till Fantasia, dakka bikes
Jag gillar iof land raidern. Ger lite stabilitet i singel klimatet. I matchnings klimat visst då ryker den snabbare än serber kallar på domare. Men går nog att opta lite till. Alla AB vill ju ha multimelta t.ex.
Re: DA till Fantasia, dakka bikes
100% helt fel ute är väl lite att ta iRobert skrev:jag borde inte hjälpa motståndet men....
du är 100% fel ute
librarian är dålig i listan få spells är bra och auspex är inte tillräkligt nödvändig
skit i plasmaguns melta är the shit plasma har man på blacknights
maxa attackbikes
kör 3or inte 6or om du absolut inte behöver
tacticals är dåliga du har minst 12 scoring du behöver inte hemma tacticals.
quadgun är inte bra flygare är jobbiga men se till att motståndaren inte har något på bordet runda 2 istället för att försöka skjuta ner dem
Så bort med Tacticals, Libbe och Quadgun (men quad-gunnen tjäns rätt värd när man nu slipper köpa muren). Då blir typ såhär:
HQ - Sammael 200
Corvex
HQ - Command Squad 165
Banner of Devastation
HQ - 5 Ravenwing Command Squad 245
Ravenwing Company Banner, Apothecary, Grenade Launcher
Troop - 6+1 Ravenwing Bikes 236
2 Meltaguns, Multi-Melta Attack Bike
Troop - 3+1 Ravenwing Bikes 155
Troop - 3+1 Ravenwing Bikes 155
Troop - 3 Ravenwing Bikes 100
2 Meltaguns
Heavy Support - Landraider Crusader 265
Multi-Melta, Dozer
Meh, ser ju jättetråkigt ut
Alexander Merinen
bara en Command Squad får du ha.
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Det är nog inte tänkt att man ska kunna ta mer än en command squad per HQ, men GW har skrivit att "du får ha 1 command squad per HQ" och "1 ravenwing command per Bike-HQ". Ett Bike HQ uppfyller båda kraven och kan då ta båda 
Alexander Merinen
OOOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTT!
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
ser riktigt bra ut
jag hade aldrig problem med raidern den kan funka och med troops sektionen börjar ordna upp sig.
personligen föredrar jag att minska ner några squads för blacknihgts men du borde kvala med den listan så länge du slipper möta mig
jag hade aldrig problem med raidern den kan funka och med troops sektionen börjar ordna upp sig.
personligen föredrar jag att minska ner några squads för blacknihgts men du borde kvala med den listan så länge du slipper möta mig
/Kickern