Men absolut kan jag reducera dem till 1 marksman (körde 2 innan utifall en blir dödad) och spela med en minimum enhet med markers men känns mer osäkert, men sen är ju tanken att få bort de bra sakerna så jag ser inte felet i det. Vilket fall som så vet jag nu vad jag får ta för lista så nu kan jag börja måla
FLABBERGAST 21-22 September
Re: FLABBERGAST 21-22 September
tja, listan jag har skrivit är nog nära sämst möjliga komp ändå 
Men absolut kan jag reducera dem till 1 marksman (körde 2 innan utifall en blir dödad) och spela med en minimum enhet med markers men känns mer osäkert, men sen är ju tanken att få bort de bra sakerna så jag ser inte felet i det. Vilket fall som så vet jag nu vad jag får ta för lista så nu kan jag börja måla
Du kan spela med en stor enhet med markergubbar men byta bort deras vapen?
Om din tanke är att maxa ut mallen så kommer du ha rätt låg komp, och vi kommer banna listor som vi tycker är för hårda, även om dom gått igenom mallen. Dock är Tau-mallen rätt genomgående, så om du följer den får du förmodligen spela med listan.
Om din tanke är att maxa ut mallen så kommer du ha rätt låg komp, och vi kommer banna listor som vi tycker är för hårda, även om dom gått igenom mallen. Dock är Tau-mallen rätt genomgående, så om du följer den får du förmodligen spela med listan.
har ni någon mail som man kan skicka listan till redan nu så jag kan få svar om den är för hård eller inte, är den tillåten så bryr jag mig inte så mycket om vad den faktiskt får i komp (jag räknar som sagt med låg)
PMa den till mig, så kan jag ta en titt på den 
Sjukt roligt upplägg med restriktioner! Älskar listbyggarfasen, och nu är den på steroider 
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
En rekommendation angående listbygge är: Kom ihåg att det är Gast som arrangerar! Passa på att spela listor som kanske inte funkar i ett hårdare klimat, testa roliga men suboptimala enheter. Gör roliga, fluffiga och "tuffa" listor, och/eller temade listor. Som sagt: Ta tillfället i akt, för det är "Casual Friday" i 40K-Sverige! Ju!
Prepare to get your kick assed!
Fluff är tufft!!
Fluff är tufft!!
systrar i rhinos - check!
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
-
BLOODLETTERS
Anmäler mig då det här verkar bli en rolig tillställning!
Emil Pihlsgård
Emil Pihlsgård
BLOODLETTERS
Vissa fluffiga saker är hårdare än andra fluffiga saker https://www.youtube.com/watch?v=82utG7Q3G_k
WIP Kabal of the Shadows (DE) Templars of the Emperor (SM,DA,BA) Da Jolly Ork Big Bad Band (ORKS) Carnival of Crazy Clown People (CSM & CD)
Vissa fluffiga saker är hårdare än andra fluffiga saker https://www.youtube.com/watch?v=82utG7Q3G_k
WIP Kabal of the Shadows (DE) Templars of the Emperor (SM,DA,BA) Da Jolly Ork Big Bad Band (ORKS) Carnival of Crazy Clown People (CSM & CD)
Antar att man totalt max får ha 3 dedicated transports och inte 3 per typ av dedicated transports? Alltså 2 Rhinos och 1 Razorback är OK, men inte 3 Rhinos och 2 Razorbacks.
Alexander Merinen
Anmällan, Martin Nilsson - Gast
Dibs on the Amulet! - Belkar Bitterleaf