Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
Snyggt! 
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Vi har byggt ett spelbord i slutet av sommaren som vi invigde igår. Riktigt kul och blev riktigt bra! Framgår inte riktigt av
mobilkameran men är olika storlekar av grus och 4 olika nyanser av gräs som använts. Nu ere mer terrängbygge som gäller bara sen ere all set.
mobilkameran men är olika storlekar av grus och 4 olika nyanser av gräs som använts. Nu ere mer terrängbygge som gäller bara sen ere all set.
- Bilagor
-
- bord3.jpg (169.09 KiB) Visad 2275 gånger
-
- bord4.jpg (137.41 KiB) Visad 2275 gånger
Daemonettes börjar ta form

Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Ajjemen! Fick tag på 38st för 500kr så svårt att säga nejLillePer skrev:Åh snyggdemonetter!
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
De där demonetterna var de snyggaste som de har gjort om du frågar mig. Sjukt tråkigt att de gjorde om dem igen! Det var väl något med barnvänligheten kan man tänka. Krig, mord, blod, monster och lemlästning till höger och vänster är ju så ohyggligt mycket nyttigare för barn än ett, två eller tre par tuttar... Tuttar är något som kan sätta djupa spår i en människas psyke trots allt.
Prepare to get your kick assed!
Fluff är tufft!!
Fluff är tufft!!
Hade du gillar dem lika mycket om de var nakna män?GLinus skrev:De där demonetterna var de snyggaste som de har gjort om du frågar mig. Sjukt tråkigt att de gjorde om dem igen! Det var väl något med barnvänligheten kan man tänka. Krig, mord, blod, monster och lemlästning till höger och vänster är ju så ohyggligt mycket nyttigare för barn än ett, två eller tre par tuttar... Tuttar är något som kan sätta djupa spår i en människas psyke trots allt.
De har ju höftskynke...Ismeno skrev:Hade du gillar dem lika mycket om de var nakna män?![]()
Män med höftskynke finns ju överallt också i fantasykulturen...
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
@Ismeno:
Jag håller i grund med dig att kvinnor, även utanför spelvärlden, normalt bedöms efter yttre attribut i större utsträckning än män.
Däremot tycker jag att du hårddrar det lite väl mycket i just det här fallet.
Jag tror att en stor anledning att kvinnor framstår som sexuella objekt inom spelvärlden är på grund av att den världen tilla största delen består av heterosexuella män. Som naturligtvis ser det sexuella i ett eller två, eller tre bröst (obs inte par bröst). Vad vi däremot förbiser är de sexuella attributen som också återfinns i de manliga karaktärerna. För helt ärligt buffade, stora karlar med feta pickadoller och häftiga gadjets, är inte det sexigt så vet inte jag...
Och för att komma undan som heterosexuell med att älska (kanske det faktum att vi "gillar" detta egentligen är igenkännande av sexuella attribut?) sådant kallar vi det för tufft, häftigt och ball (välkommen tillbaka herr 80-tal).
Fasligt intressant diskussion! fast kanske inte helt rätt plats...
Jag håller i grund med dig att kvinnor, även utanför spelvärlden, normalt bedöms efter yttre attribut i större utsträckning än män.
Däremot tycker jag att du hårddrar det lite väl mycket i just det här fallet.
Jag tror att en stor anledning att kvinnor framstår som sexuella objekt inom spelvärlden är på grund av att den världen tilla största delen består av heterosexuella män. Som naturligtvis ser det sexuella i ett eller två, eller tre bröst (obs inte par bröst). Vad vi däremot förbiser är de sexuella attributen som också återfinns i de manliga karaktärerna. För helt ärligt buffade, stora karlar med feta pickadoller och häftiga gadjets, är inte det sexigt så vet inte jag...
Och för att komma undan som heterosexuell med att älska (kanske det faktum att vi "gillar" detta egentligen är igenkännande av sexuella attribut?) sådant kallar vi det för tufft, häftigt och ball (välkommen tillbaka herr 80-tal).
Fasligt intressant diskussion! fast kanske inte helt rätt plats...