Sen hade jag glömt skriva det så gör det nu, Niklas Backer-Meurke avanmäler sig
FLABBERGAST 21-22 September
Re: FLABBERGAST 21-22 September
bump på missionfrågan 
Det är efter deploy tror jag, skall kolla
På tal om troops och maxa och få draw som bäst, tror att snittet kommer ligga vid åtta, då tappar du (förmodligen) ungefär 3,5 poäng per match. Så länge du vinner med mer än 14-6 är det ju lugnt
På tal om troops och maxa och få draw som bäst, tror att snittet kommer ligga vid åtta, då tappar du (förmodligen) ungefär 3,5 poäng per match. Så länge du vinner med mer än 14-6 är det ju lugnt
äh, jag ska se till att fus... jag menar spela så bra som möjligt bara ^^
Förutom sniper drones är ju min lista detsamma som jag spelade med i 5th ed och 6th ed fram till nya boken kom och snacka om skillnad. Förut var jag en av kanske 2 spelare på varje turnering och det var "coolt, Tau. Sällan man ser dem, hur funkar de?" medan det nu är "jaha, ännu en Tau. OST!"
De har iofs inte fel i att det är ost men det är en lista jag gillade då och jag har inte ändrat mig nu bara för att den blivit bra, sen kan jag kanske inte alltid spela den utan konsekvens men får väl ta det ibland. Andra gånger har jag nån av alla andra arméer att spela...
Förutom sniper drones är ju min lista detsamma som jag spelade med i 5th ed och 6th ed fram till nya boken kom och snacka om skillnad. Förut var jag en av kanske 2 spelare på varje turnering och det var "coolt, Tau. Sällan man ser dem, hur funkar de?" medan det nu är "jaha, ännu en Tau. OST!"
Blir nästan lite besviken på hur listorna ser ut, sjukt mycket hårdare än jag väntade mig. Men men, jag får ta i med hårdhandskarna! Målar Hormagaunts som bara den!
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Kan ju alltid hoppas att kompen visar sitt sanna jagFlogger skrev:Blir nästan lite besviken på hur listorna ser ut, sjukt mycket hårdare än jag väntade mig. Men men, jag får ta i med hårdhandskarna! Målar Hormagaunts som bara den!
Bannade listor kan ju även de förekomma
Dibs on the Amulet! - Belkar Bitterleaf
Tycker att listorna med typ 3 undantag har varit rätt najs, tror vi kommer bli positivt överraskade. Å andra sidan ser jag ju väldigt många fler listor än dom som lagts upp 
tycker inte listorna som har lagts upp har varit så hemska. Blood angels listan är ju lite småhård (skulle utan att veta hur andra listor ser ut ge den nånstans 6-8 i komp) och ravenwinglistan är ju tokhård men annars är det väl inte så farligt? Och iaf en av de som åker med mig ner brukar ha väldigt udda listor, vet dock inte vad han har den här gången 
Hur funkar kompen egentligen? Både bannlistan och sedan subkomp på det, eller?
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Precis, vi har både kompmallen, highlanderkomp, möjlighet till banning om man hittat hål etc, och sedan aktiv subkomp på det. Vi gillar komp i götet 
Max skrev:Precis, vi har både kompmallen, highlanderkomp, möjlighet till banning om man hittat hål etc, och sedan aktiv subkomp på det. Vi gillar komp i götet
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen