Team Tournament 2013
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
Re: Team Tournament 2013
EN codex en gång.
Missions ligger i första posten. Kommer även snarast på hemsidan.
Missions ligger i första posten. Kommer även snarast på hemsidan.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
TackarLillen skrev:Bra jobbat!
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Så 23:e oktober är gränsen för att skicka in listor? Jag läste rätt va?
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
yesExcessus skrev:Så 23:e oktober är gränsen för att skicka in listor? Jag läste rätt va?
Försök skicka dem till mig tidigare.1-2 dagar innan iaf.Excessus skrev:Så 23:e oktober är gränsen för att skicka in listor? Jag läste rätt va?
Uppdragen har fått en fix i meatgrinderuppdraget. Inga större grejer men lite wording...
Will do, teamleader!Mag-El skrev:Försök skicka dem till mig tidigare.1-2 dagar innan iaf.Excessus skrev:Så 23:e oktober är gränsen för att skicka in listor? Jag läste rätt va?
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
En del lag har fortfarande inte betalat, det skulle ha varit gjort den 1/10. De lag som betalat är det lungt med men de som inte gjort det hamnar på reservlistan. Då vi har fler lag än 41 så innebär det att något lag faktiskt kan tappa sin plats. Utländska lag är undantaget från detta.
-
Michael Carl
Saknar betalning från dessa lag:
Iterum
RA
Team Bitter
Masjävlar
The Sluske Pitterz
Fru Trögers Muntra Män
skäggmaffian
Fartens extas i blodet