Dinner arrangements Friday and Saturday

Återkommande turneringar i Varberg

Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander

Användarvisningsbild
Papa D

Dinner arrangements Friday and Saturday

Inlägg av Papa D »

Hola fellow nerds :)

I for one is so tired of burgers/pizza and other junk food we are forced to eat at tournaments due to sketchy play hours.
I have therefor arranged so that the resturant at Havanna has their kitchen open after ten and made a reservation for 8 both friday and saturday. (4 seats are booked for my team)

I need to know if others are interested as well, especially if there are more then 4 interested, cause then I'll extend our table reservation.

Please get back to me asap! Just so you know, they have a cigar room and a rum bar!!

Best regards

Papa D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

Användarvisningsbild
Trulsante

Re: Dinner arrangements Friday and Saturday

Inlägg av Trulsante »

Excellent idea Mr. D!

As a frequent visitor of Hotell Havanna I can vouch for its excellent - albeit slightly more expensive - food. But the rum and cigars more than make up for that :lol:

Also, if you're really lucky you'll spot some Swedish celebs such as Johannes Brost or Jan Myrdal ;)

I'm in for dinner on Saturday, if one is allowed to join you esteemed gentlemen :wub:
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime

Användarvisningsbild
kombat

Inlägg av kombat »

sign up lag dmf :)

edit: Iaf Dag och Jag är på Olof och Gustav har inte svarat ännu så återkommer exakt hur många platser vi vill ha :)

daskad

Inlägg av daskad »

Jag är också sugen, men eftersom vi bor lite off så måste jag få med hela laget på det :P Återkommer
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

gertinc

Inlägg av gertinc »

Hi - that sounds really great. If Danes are allowed, I'm pretty sure we'll join you saturday, just have to check with the team.

Best regards
Jens

Gibber
Kontakt:

Inlägg av Gibber »

This is a great idea, there should be more organised after-game-off-site-dinners at tournaments. No need for it to be to much work, just decide on a restaurant before hand and communicate it in the rules-pack/schedule
Kan alla andra så kan väl jag också, här e min blogg: http://norderi-dekadens.se/

Användarvisningsbild
Papa D

Inlägg av Papa D »

This entire post is in English out of respect for you Danish guy and Neil Kerr :) the more the merrier.

/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

gertinc

Inlägg av gertinc »

Hi Daniel, Team "der er ikke plads i bilen II" would like to come saturday evening, so thats 4 persons. Really great initiative.

regards
Jens

War_Cry

Inlägg av War_Cry »

Wahts the pris range on the food?
Starter and a main , playing with toys make me hungry
200 -> 300 or 300-400 ?

:mrgreen:

Användarvisningsbild
Papa D

Inlägg av Papa D »

Skriv svar