?Chaos4reaL skrev:Jag brukar spela mina Plaugedrones utan sina ryttare då jag tycker de är coolare så. Ok eller ger det minus målarpoängen?
Team Tournament 2013
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
-
Chaos4reaL
Re: Team Tournament 2013
Jag med, och jag fick bäst målningspoäng på senaste Tok turneringen.Chaos4reaL skrev:?Chaos4reaL skrev:Jag brukar spela mina Plaugedrones utan sina ryttare då jag tycker de är coolare så. Ok eller ger det minus målarpoängen?
När släpps listorna så att vi kan leta fel? Lär ju finnas 1 eller 2 iaf... (Bra om de hinner fixas innan tiden blir för knapp)
-
Michael Carl
Fixar upp dem under dagen.
-
Chaos4reaL
Toppen!joppe2 skrev:Jag med, och jag fick bäst målningspoäng på senaste Tok turneringen.Chaos4reaL skrev:?Chaos4reaL skrev:Jag brukar spela mina Plaugedrones utan sina ryttare då jag tycker de är coolare så. Ok eller ger det minus målarpoängen?
Har jag missat ifall uppdragen finns i pdf?
- refabricated
- Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017
@Arret
Jag är en statistiknörd av sällan skådat slag. Både för egenintresse och för att förbättra kompen till kommande turneringar. Så jag undrar hur rapporteringen kommer ske.
Kommer online verktyget användas eller blir det papper + penna?
Om det blir online delen, kommer det finnas möjlighet att se hur individuella matcher gick? Dvs. rapporterings som:
Lag1 / Lag2 31-49
eldar vs csm 15-5
SM vs is 6-14
CD vs GK 10-10
BA vs SoB 0-20
Eller kommer man bara se:
Lag1 vs Lag2 31-49
Av dessa fallen skulle jag uppskatta om man kunde spara undan ALLA matchresultat någonstans.
Blir det papper så lägger jag gärna mina smutsiga vantar på ALLA protokoll i slutet av turneringen.
Jag är en statistiknörd av sällan skådat slag. Både för egenintresse och för att förbättra kompen till kommande turneringar. Så jag undrar hur rapporteringen kommer ske.
Kommer online verktyget användas eller blir det papper + penna?
Om det blir online delen, kommer det finnas möjlighet att se hur individuella matcher gick? Dvs. rapporterings som:
Lag1 / Lag2 31-49
eldar vs csm 15-5
SM vs is 6-14
CD vs GK 10-10
BA vs SoB 0-20
Eller kommer man bara se:
Lag1 vs Lag2 31-49
Av dessa fallen skulle jag uppskatta om man kunde spara undan ALLA matchresultat någonstans.
Blir det papper så lägger jag gärna mina smutsiga vantar på ALLA protokoll i slutet av turneringen.
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
jag tror att åtminstånde vårt lag kommer skriva upp varjr match så den infon kommer att finnas
//Alex Ljung
Hade för mig att Hylander skulle titta på en ETC lösning. Vore bra med statistik över hur listorna presterar. På hemsidan kan rapportera lagvis. Men att man måste lämna in formuläret efter varje match till arr som sen vi i kompgruppen kan del av och andra som är intresserade av statistiken.