Julcon 5!!! 14/12 Kom in i julstämningen med oss återigen!
Re: Julcon 5!!! 14/12 Kom in i julstämningen med oss återige
Ah, den har blivit sämre och är inte auto-störig? Well, det finns ju värre saker att möta.
Vad gör FW-karaktären?
Vad gör FW-karaktären?
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
- DarkMessiah
http://www.forgeworld.co.uk/Downloads/P ... update.pdfSerpent skrev:Ah, den har blivit sämre och är inte auto-störig? Well, det finns ju värre saker att möta.
Vad gör FW-karaktären?
Sidan 19
Definitivt poängvärd
-
Jesusrosemus
Fw karaktären är med för att få in fluffet i armén.
Han gör att alla inom 12'' får rulla ld med 3 d6 välja dom lägsta. alla i armén får rerolla failade deny the witch rolls.
Han och hans enhet får 5+ feel no pain mot demoner/psykers i närstrid och mot deras psychic powers, han har i närstrid i challenge mot force weapon (som aktiverats med warp charge) en 4+ deny the witch. Han har en thunder hammer som woundar på 2+ mot alla psykers/demoner.
Mot demoner/psykers ja lätt värd det mot alla andra gör han bara ld grejjen inom 12''.
Han gör att alla inom 12'' får rulla ld med 3 d6 välja dom lägsta. alla i armén får rerolla failade deny the witch rolls.
Han och hans enhet får 5+ feel no pain mot demoner/psykers i närstrid och mot deras psychic powers, han har i närstrid i challenge mot force weapon (som aktiverats med warp charge) en 4+ deny the witch. Han har en thunder hammer som woundar på 2+ mot alla psykers/demoner.
Mot demoner/psykers ja lätt värd det mot alla andra gör han bara ld grejjen inom 12''.
Anmäler mig, David Ek
Anmäler joakim wikman och andreas eriksson
Flaming Dolphins
-
lordmetroid
Jag anmäler mig.
Nicklas W Bjurman - KiB - Grey Knights
Nicklas W Bjurman - KiB - Grey Knights
Matti Siirtola anmäler sig
-
Jesusrosemus
Härligt att se så många anmäla sig
ska in till klubblokalen under veckan och undersöka potentialen för ett bord till 
blir nog Tau med lite vespids, sniper drones och annat smått och gott för min del. Tänkte först chaos men kommer inte hinna måla klart armén så det får bli fiskarna
Hejsan jag skulle vilja anmäla bröderna grus (reserv antar jag?)
Emil Rizell (Space Wolves+Imperial Guard)
Mathias Rizell (Space Marines)
Emil Rizell (Space Wolves+Imperial Guard)
Mathias Rizell (Space Marines)