Floggers alster
Re: Målar om mina nids
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Nej jag hoppas på jättebamsingar!Flogger skrev: Jag hoppas bara inte de blir gigantiska utan blir drop-pod storlek
Droppa ner, släppa ut Swarmlord / Carnifexes / whatever läskigt som nya boken har, och dessutom kunna gömma gubbarna bakom en fet pod så de inte blir sönderskjutna innan de hinner säga Nom nom nom.
Tyranid Prime med dubbla boneswords
Tycker det är tramsigt att en Prime ser ut som en warrior när han ska ha 3+ save så baserade honom på en tyrant guard/hive guard så det syns att det är en bättre save

Tycker det är tramsigt att en Prime ser ut som en warrior när han ska ha 3+ save så baserade honom på en tyrant guard/hive guard så det syns att det är en bättre save

fint, men är det inte lite lätt att missta den för en tyrant guard med bonesword? jo, jag vet att de i nuvarande dex bara kan ha ett ensamt bonesword men hur många icke nidsspelare vet det?
Ja' än't bittä'!
Skön snubbe! Jag gillar en Prime som sticker ut ordentligt!
Halvar skrev:fint, men är det inte lite lätt att missta den för en tyrant guard med bonesword? jo, jag vet att de i nuvarande dex bara kan ha ett ensamt bonesword men hur många icke nidsspelare vet det?
Byggde ju honom innan jag visste det. Men det betyder ju egentligen bara att jag kanske får en extra tyrant guard när nya codexet kommer
Gamle Enöga nästan färdig

Nästa projekt: SCREAMER-KILLER!
Denna modell är viktig för mig, det var den som fick mig att börja spela warhammer för 14 år sedan. När man som barn stod där i butiken och kollade på alla otroligt häftiga prylar. Minns att jag satt på GWs hemsida redan då och dreglade över denna vackra figur.
Köpte den på ebay (därav äckliga målningen) förra året någon gång, armarna knäckta så har greenstuffat lite emellan så de hamnade i en klassisk awesome vinkel

Behöver 2 till så jag kan en en fullspäckad old-school-enhet med närstridsfexar

Nästa projekt: SCREAMER-KILLER!
Denna modell är viktig för mig, det var den som fick mig att börja spela warhammer för 14 år sedan. När man som barn stod där i butiken och kollade på alla otroligt häftiga prylar. Minns att jag satt på GWs hemsida redan då och dreglade över denna vackra figur.
Köpte den på ebay (därav äckliga målningen) förra året någon gång, armarna knäckta så har greenstuffat lite emellan så de hamnade i en klassisk awesome vinkel

Behöver 2 till så jag kan en en fullspäckad old-school-enhet med närstridsfexar
Om du är sugen på gamla Nids modeller kan jag ha en kontakt att förmedla. Jag vet att Mattias Moraeus sitter på en hel drös med gamla Nids uppe i Orsa...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Gillar hur det verkligen lyser om bensköldarna.