Jörgens Demoner
-
Flygmaskin
Re: Jörgens Demoner
Tackar så mycket, sånt gillar ju jag, cartoonish åt folketkatzenjammer skrev:Jag vet inte om det är avståndet eller om det är bilderna som gör det. Men de ser cel-shadade ut. Och det är ju asball, speciellt när det är demoner.
Tackar så hemskt mycket.Flygmaskin skrev:Denna armén blir bara så djevfla cool!
Blir bara bättre och bättre med denna arme känner jag, alla som gillar den får mej verkligen bara att vilja måla mer och kunna få visa upp den på turneringar runt omkring
Idag är det i varjefall dags för daemonettes att skäras ut och baser ska fixas, sen är det ju kval i e-sports sm vid 16:00.
Blir att kolla kvalet till streetfighter och CS samt starcraft 2 = Nördkärlek
Postar lite bilder när jag har nått att visa.
Dom lila myrslokarna, speciellt de 2 sista bilderna är så jäkla coola. Ljuset i dom bilderna får verkligen modellerna att se helt suveräna ut. har svårt att formulera hur och på vilket sett dom ser bra ut på, dom ser nästan självlysande ut på nått vis...
Tackar så mycketadde_z skrev:Dom lila myrslokarna, speciellt de 2 sista bilderna är så jäkla coola. Ljuset i dom bilderna får verkligen modellerna att se helt suveräna ut. har svårt att formulera hur och på vilket sett dom ser bra ut på, dom ser nästan självlysande ut på nått vis...
Dagens lilla update:
Kämpat vidare med mina sista daemonettes, limma och gjorde baser igår och sen har jag målat heladagen idag.
Inte mycket kvar nu på dessa, tror 2-3 dagar max

Mer mer mer! Folket ge denna mannen fler figurer att måla! Vill se mer!!!!!!
- bolterochkniv
supernice! men nu vill vi se något mycket stort!
Elias Österlund
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
Stort som i grinder kanske? Eller är det nått stort med vingar om önskas kanske
I alla fall så blir det lite nytt köpt snart hoppas jag på.
Har ju anmält mig till 2 turneringar så nu får jag fan sätta fart, måste ju hinna träna med
Har ju anmält mig till 2 turneringar så nu får jag fan sätta fart, måste ju hinna träna med
Jörgen skrev:Stort som i grinder kanske? Eller är det nått stort med vingar om önskas kanske![]()
du borde göra kvinnliga versioner av Soulgrindern Och Demoner med vingar... Skulle vara epic
mvh:
Dennis
-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-
Dennis
http://www.garagegamers.sePärssi skrev:klart vi gör, jag vill inte vara ensam gris...Denkan skrev:jag vet att ni saknar mig så jag kommer
-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-
Idag har jag jobbat med mina khorne hundar. limmat och greystuffat igen hålen där hornen ska sitta.
Gillade inte riktigt dem så hoppar dom, och tror nog det blir rätt bra i slutändan.
Blir mer hundar även framöver då 10st till är beställda sen kommer det bli 2st nurgle prinsar.
Mer bilder när det är nån färg på dom.

Gillade inte riktigt dem så hoppar dom, och tror nog det blir rätt bra i slutändan.
Blir mer hundar även framöver då 10st till är beställda sen kommer det bli 2st nurgle prinsar.
Mer bilder när det är nån färg på dom.