Nya Tyranider i Novmeber?
Re: Nya Tyranider i Novmeber?
När jag var tretton var mitt hårda paket från min mor ett paket mjällschampoo. Det känns som att den här julen kan bli ok ändå, dexlös till trots.
Ja' än't bittä'!
Jo det ser faktiskt ut så!
Lite biffigare, och med Glands och Sacs som jag inte tror är med i warriorboxen just nu.
Lite biffigare, och med Glands och Sacs som jag inte tror är med i warriorboxen just nu.
dessutom samma skorstenar som raveners har (och de flesta nuvarande prime-konverteringar) och sen är bensvärden lite olika de som man kan köpa på bitz-sidan. inte riktigt samma som bonesabres heller. så ska rendings claws vara lite olika de vanliga också.Captaingallas skrev:Jo det ser faktiskt ut så!
Ja' än't bittä'!
Åååååhh....
Gotta catch them all!
Gotta catch them all!
Ingenting om modellerna utan modeller?
Läste ett rykte igår om att Doom, Parasite och Old One Eye inte skulle finnas längre.
Men en Pod måste vi ju få..
Kanske bara är för bilden, men warriorsen är olika utrustade.
En unit med både shooty och fighty är väl sällan en succé, men det kanske innebär att de gått från det stelbenta tänket att "all models in the unit may take.." och tillåter mer pussel gubbe för gubbe!
Läste ett rykte igår om att Doom, Parasite och Old One Eye inte skulle finnas längre.
Men en Pod måste vi ju få..
Kanske bara är för bilden, men warriorsen är olika utrustade.
En unit med både shooty och fighty är väl sällan en succé, men det kanske innebär att de gått från det stelbenta tänket att "all models in the unit may take.." och tillåter mer pussel gubbe för gubbe!
Senast redigerad av 1 Kaptenen, redigerad totalt 11 gånger.
Ryktas om att podsen kommer försvinna från codexet 
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
På senare tid har ju GW kört på att ALLT måste ha modeller. Så kommer det inte modeller så kommer dom nog tyvärr försvinna ur codexen.
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015