SM 2013 Officiell information
Moderatorer: DHettNeck, GoB40k
Re: SM 2013 Officiell information
Det är inte fullt eller för sent så det är bara att anmäla sig
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Jag är med i turneringen
Jonathan anmäler sig
Att tänka på:
* 30/11 skall listor in och detta blir effektivt sista anmälningsdagen
* Kommer ni på fredagen så meddela mig detta antingen med mail eller PM så jag kan möta upp er och fixa sovplatserna.
* Tänk på baserna i målningen om ni har allies. Samma bedömning som på lagturneringen. (ja, jag har diskuterat detta med övriga i SM gruppen)
* Några speciella saker med frukosten (glutenfritt bröd, laktosfri mjölk mm ) vänligen meddela.
* 30/11 skall listor in och detta blir effektivt sista anmälningsdagen
* Kommer ni på fredagen så meddela mig detta antingen med mail eller PM så jag kan möta upp er och fixa sovplatserna.
* Tänk på baserna i målningen om ni har allies. Samma bedömning som på lagturneringen. (ja, jag har diskuterat detta med övriga i SM gruppen)
* Några speciella saker med frukosten (glutenfritt bröd, laktosfri mjölk mm ) vänligen meddela.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Listor har börjat trilla in. Jag uppdaterar första posten så ni vet att jag fått dem.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
- refabricated
- Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017
Ang. frukost. Jag skulle vilja ha 2.5kg rostbiff(tillagade men inte skivad).
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
Det är standard. Vegetariskt alternativ är en 10kg säck potatis.refabricated skrev:Ang. frukost. Jag skulle vilja ha 2.5kg rostbiff(tillagade men inte skivad).
Hylander skrev:Det är standard. Vegetariskt alternativ är en 10kg säck potatis.refabricated skrev:Ang. frukost. Jag skulle vilja ha 2.5kg rostbiff(tillagade men inte skivad).
Mohahaha! Jag får mer än Olof!
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Tyvärr är det så illa att jag inte kan åka på SM 
Självklart så betalar jag in anmälningsavgiften.
Hoppas ni får en grymt bra helg.
//Samuel Bergström
Självklart så betalar jag in anmälningsavgiften.
Hoppas ni får en grymt bra helg.
//Samuel Bergström
Jag hade dubbel bokat helgen. Svärfar fyller år på lördagen. Kan inte komma. Betalar anmälnings avgiften givetvis.
Med vänlig hälsning,
Lennart
Med vänlig hälsning,
Lennart
Kommer listorna ut på söndag sen? vill ha något att göra på jobbet