1.Olof svensson
2.Jocke Engström
3.Papa D.
4.
5.
6.
7.
8.
22.
23.
24.
25.
26. Max.. för att han ger upp mot mig
Moderatorer: DHettNeck, GoB40k
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
Så du tar den bästa Farseern istället?refabricated skrev:Eldrad fusk? Lovade ju i kompforumet att jag inte skulle spela farseer... Så vad gör man?
Klart du skall "put ...". Farseer delux, sedan att han kostar lite mer är ju inget jmf med andras HQn.refabricated skrev:Bästa? Beror nog på resten av arméen. Dyraste? Garanterat!
Men lite "put your money where your mouth is" är inblandat.
HAHA! bäst idag!Hylander skrev:Klart du skall "put ...". Farseer delux, sedan att han kostar lite mer är ju inget jmf med andras HQn.refabricated skrev:Bästa? Beror nog på resten av arméen. Dyraste? Garanterat!
Men lite "put your money where your mouth is" är inblandat.
Eldarfusk så det swischar kryddat med Tau. Vafan vinner du inte så kommer hånet att vara utan motstycke i världshistorien
För övrigt känns det jädrans gött att slå i underläge. Jag ser fram emot att glida fram i vassen för att sedan lite lätt säga: " Men Jimmy, alla tvålar skall man inte plocka upp...Skall du ha en pilsner som plåster såren?"
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten