SM 2013 Officiell information
Moderatorer: DHettNeck, GoB40k
- Pappersbåt
Re: SM 2013 Officiell information
Jag hade funderingar på liknande projekt för ett tag sen. Det gick till och med så långt att jag reggade ett konto på någon sån tjänst men en kombination av lathet och teknikdyslexi satte tillfälligt stopp för det...men vet vad som händer i framtiden!
Sent from my GT-N7105 using Tapatalk
Sent from my GT-N7105 using Tapatalk
Carl Lagerblad
Lottomannen skrev: Jo, det brukar ju vara lite som en fransk bakfylla. Antingen för mycket ost eller för mycket whine.
Någon som har extra tärnimgar och måttband? 
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Google hangouts har jag för mig är direktkopplat till Youtube på nåt smart sätt. Så i teorin är laptop + (web)kamera + internet = fix.
- Skcuzzlebumm
Bara så ni vet, thanks to a total fuck up av min Fysik lärare kommer jag inte få mölighet att spela vid SM nu....
Hon har 'tappat bort' mitt slutprov till kursen och nu måste jag skriver om det på måndag... oh the fucking joy!
Hoppas att alla har kul och vi ses någon annan gång.
Hon har 'tappat bort' mitt slutprov till kursen och nu måste jag skriver om det på måndag... oh the fucking joy!
refabricated skrev:Och jag som tänkte spela fluff...
Bedrövligt! Borde inte du kunna få lite mer valfrihet på dag, om det nu är hon som gjort bort sig?Skcuzzlebumm skrev:Bara så ni vet, thanks to a total fuck up av min Fysik lärare kommer jag inte få mölighet att spela vid SM nu....
Om du sökt ledigt och fått ledigt har hon ingen rätt att lägga in ett extra prov där, du kunde lika gärna varit på Bahamas den dagen.. Ledigt är ledigt.
Jag har lite idéer på att använda t.ex. twitch till detta, som även nämnts tidigare i tråden. Ska se om jag inte kan prototypa till Gamer's weekend...LillePer skrev:Vet att detta förmodligen är flera veckor för sent, men jag kör ändå...
Vore det inte hur jäkla awesome som helst om vi började streama(eller iaf filma) toppbord på SM/andra stora turneringar. På nordiska mästerskapen i "det där andra spelet med robotar" så filmades det in på ett toppbord under hela helgen. Något vi borde ta efter? Ja det tycker jag iaf. Men förstår att det inte går att lösa tills imorgon kanske. Men värt att tänka på!
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
- Skcuzzlebumm
'Problem' är att kursen slutar onsdag - då måste hon sätter betyg... eller det är vad rektorn sa när jag gick direkt upp och klagade som fan (jag var i 'lvl 42 angry Neil rage mode').
Det är vad det är, jag måste klara den här kurs för att läser vidare då har jag ingen val.
Sucks to be me.
Nu måste jag väntar till 2014 innan jag ta SM guld
Det är vad det är, jag måste klara den här kurs för att läser vidare då har jag ingen val.
Sucks to be me.
Nu måste jag väntar till 2014 innan jag ta SM guld
refabricated skrev:Och jag som tänkte spela fluff...
Tyvärr bor jag mitt ute i skogen och vägen härifrån är så dålig att jag kommer inte härifrån alls så Oscar Ljungkvist kommer inte 
Stod och väntade i två timmars snöstorm efter att ha dygnat för att komma till SM; fick veta att ersättningbussen gick direkt till Göteborg. Sorry guys. Walk over från Sveriges bästa Eldar-spelare. Gråter mig självs till sömn nu, men den som vill kan gulleskicka pepp-sms på att "allt kommer bli bra" och att "det löser sig" på 073 782 16 54
Peace/ FML
//Axel
Peace/ FML
//Axel
17,83