GoB-Open 15-16 February
Moderatorer: GoB40k, Flogger, Gullberg
Re: GoB-Open 15-16 February
Kan skicka in pengar åt dig om det börjar bli fullt utter.
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Oscar Miranda vill spela.
Måste tyvärr avanmäla mig.
Jag har fått förklarat för mig att man inte spelar gubbespel i nära anslutning till eget barns födsel.
Jag har fått förklarat för mig att man inte spelar gubbespel i nära anslutning till eget barns födsel.
-
Flygmaskin
Assnällt! Då tar jag med mig kontanjeros till turneringen.daskad skrev:Kan skicka in pengar åt dig om det börjar bli fullt utter.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Människomat, till exempel spannmål.
Hallå arrangören...
Jag måste tyvärr lämna återbud. Lämnar således min plats till någon glad reserv.
Återkommer ev. med en anmälan till eran tillställning i mars.
Jag måste tyvärr lämna återbud. Lämnar således min plats till någon glad reserv.
Återkommer ev. med en anmälan till eran tillställning i mars.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Är förmodligen blind, men: är det det målningskrav?
Stefan "Krak" Hedström
Nja inte så blind såg att det missats att skrivas i. Det är nu med på förstasidan.
Alla FAQ kommer att finnas i lokalen. Dom kommer vara utskrivna den 14/2 så om det blir några ändringar efter dessa så kommer dom som är utskrivna gälla.
Det kommer att finnas buildings på vissa bord samt att om man kör med fortifications så kommer Reglerna för hur man hanterar byggnader (Man köper in Fortifications som vanlig ej ifrån stronghold) tas ifrån den nya uppdaterade "Stronghold assult" (s.27-31)
Alla FAQ kommer att finnas i lokalen. Dom kommer vara utskrivna den 14/2 så om det blir några ändringar efter dessa så kommer dom som är utskrivna gälla.
Det kommer att finnas buildings på vissa bord samt att om man kör med fortifications så kommer Reglerna för hur man hanterar byggnader (Man köper in Fortifications som vanlig ej ifrån stronghold) tas ifrån den nya uppdaterade "Stronghold assult" (s.27-31)
-
Land_Raider
Jag håller på att skicka över pengar till mitt paypal konto då den vanliga "snabba" överföringsmöjligheten inte fungerade. Men cash är påväg /Dag
Kasper om vad hans omkompade arme innehåller: "dödstjärna, 6 pangpang killar, en mega bajsare,2 bautakillar, tre trollare!"
-
Gonka Koff
Sådärja, fan det var kusligt enkelt att betala via PayPal nuförtiden. Nåt bara måste ha gått snett ... ?
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
- Pappersbåt
Tyvärr är det så att jag får avanmäla mig pga alla hjärtans dag.
Såg verkligen fram emot denna helg!
Synd att min sambo inte lirar, vad är inte mer romantiskt än en figurspelsturnering lixom?
Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk
Såg verkligen fram emot denna helg!
Synd att min sambo inte lirar, vad är inte mer romantiskt än en figurspelsturnering lixom?
Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk
Carl Lagerblad
Lottomannen skrev: Jo, det brukar ju vara lite som en fransk bakfylla. Antingen för mycket ost eller för mycket whine.