Om jag då skulle byta ut Scatter Lasers mot Shuriken Cannons och istället slänga med något item, säg hjälmen, så att listan blir såhär:
Eldar 2000p
The Lost Maiden World of Tal'an'eth
HQ
Spirit Seer (Warlord) 70p
Spear of Teuthlas 15p
Guardian Helm 15p
___
100p
Wraith Seer 185p
D-Cannon 40p
___
225p
Troops
5 WraithGuards 160p
5 WraithGuards 160p
D-Scythes 50p
Wave Serpent 115p
Spirit Stones 10p
Shuriken Cannon 10p
___
345p
5 WraithGuards 160p
Wave Serpent 115p
Spirit Stones 10p
Shuriken Cannon 10p
___
295p
5 WraithBlades (Swords) 160p
5 WraithBlades (Axes) 160p
Heavy
Wraithlord 120p
Ghost Glaive 5p
2 Shuriken Cannons 30p
___
155p
Wraithlord 120p
2 BrightLances 40p
___
160p
Wraithknight 240p
Jag har ärligt talat försökt att göra listan så "mjuk" och fluffig som möjligt, det är bara det att jag kan inte minska kompen och ändå köra på wraith-tema och bakgrundsfluff. Mer Wraithguards och det blir komp, ta bort serpents och för poängen byta ut Wraithlords mot Wraithknights och det blir komp... och slänga in något annat går ju inte! De är ju döda allihop! På 2000p hade jag gärna sett dubbla FOC för då hade jag kört en lista utan Serpents och med två Wraithknights och fyra Wraithlords och sedan resten guards/blades till fots.
Med listan ovan har jag visserligen två Serpents (med Sprit stones för att visa att de som kör fordonen är döda) men utan Holofields och utan Scatter Lasers. Som sagt Denkan, jag vill verkligen inte komma med en lista som anses faux pas till er bjudning. Men om du (och ni andra förstås) anser den vara okej så hojta till så skickar jag min beställning på en Wraithseer från Forge World så snart som möjligt
Spelbjörn