En saga om fyra, öh fem? jag menar sex jäkligt sköna arméer!
Re: En saga om fyra, öh fem? jag menar sex jäkligt sköna arm
Vill se en bild på Olofs GUO, hets, hets!
-
Silvertejp
Själv chefade jag med bara målade modeller , men trots att mina Archon bar på så mycket skräp han orkade bära var jag ändå bara uppe i 430p...
Archon 190p Venomblade, Huskblade, Combat drugs, Haywire Grenades, Shadowfield, Phantasm grenade launcher, Ghostplate Armour, Soultrap
5 Kabalite Warriors 55p
Sybarite
Transport: Venom 85p
Splintercannon, Night Shields, Grisly Trophies
10 Kabalite Warriors 100p
Sybarite, Splintercannon
430p
Suddig joker

Färgglada clowner

Och en venom, med mitt första "vettiga" försök till freehand... Ser lite för glad ut... men ändå ganska nöjd, tar gärna feedback på den.

Archon 190p Venomblade, Huskblade, Combat drugs, Haywire Grenades, Shadowfield, Phantasm grenade launcher, Ghostplate Armour, Soultrap
5 Kabalite Warriors 55p
Sybarite
Transport: Venom 85p
Splintercannon, Night Shields, Grisly Trophies
10 Kabalite Warriors 100p
Sybarite, Splintercannon
430p
Suddig joker

Färgglada clowner

Och en venom, med mitt första "vettiga" försök till freehand... Ser lite för glad ut... men ändå ganska nöjd, tar gärna feedback på den.

Coolt, går det att få till lite mer onda ögon på clownen? Han ser lite barnsligt glad ut, men det kanske är meningen...
- bolterochkniv
tycker det är nice, men det hade varit riktigt fett om speedersen hade blivit lite mer som tivolivagnar typ:

Elias Österlund
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
Å fy fan vad läskigt det hade varit att möta... På riktigt 
Elias: galen bild. Funkar bra som inspiration till mina nurgle...
- bolterochkniv
ligger fem guardians och en weapon platform efter i schemat, vilket jag tycker räknas som okej! i helgen blev iaf chefernas chef klar:

samt en ostig serpent (som nog kommer få bright lances istället till Gothcon) och ett halvt squad guardians:

keffa bilder, men tar gärna emot feedback ändå!

samt en ostig serpent (som nog kommer få bright lances istället till Gothcon) och ett halvt squad guardians:

keffa bilder, men tar gärna emot feedback ändå!
Elias Österlund
Stiligt Elias! Hur många poäng är du uppe i?
Den där armén kommer bli så jävla ball! Fortsätt nu lilleper så den blir färdig till gothcon! 
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen