Imperial Knights?

Har du hört det senaste från GW?
SnuffyN

Imperial Knights?

Inlägg av SnuffyN »

Tror ni att det är på gång, eller är det bara ryckten..
Bild

Användarvisningsbild
Excessus

Re: Imperial Knights?

Inlägg av Excessus »

"Very big guns" kan ju referera till det...

Bild
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."

xedric

Inlägg av xedric »

Enligt 40K Radio ska imperial knights vara på g: http://pinsofwar.com/rumour-imperial-knights-in-march/

Finns referenser i Escalation: http://natfka.blogspot.se/2013/12/imper ... ed-in.html

OhmanJ

Inlägg av OhmanJ »

Ryktet är sant:

Bild

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin

Inlägg av Katarsis »

Oj, ett nysläpp som jag gillar modellmässigt, det var ett tag sedan. Undrar bara hur stor den är, basen ser väl större ut än den stora ovala?
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"

Användarvisningsbild
Excessus

Inlägg av Excessus »

Jag måste ha en!
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."

Halvar

Inlägg av Halvar »

SPOILER!

den läckta bilden säger super-heavy walker med 13/12/12 och ett 4+ åt valfritt håll. D AP2 i närstrid, heavy stubber i shooting. plus en large blast 36" melta då men vem bryr sig i den?
edit: 6 HP, 370 poäng och möjligtvis oval bas. ser så ut på högerfoten men orker täcker resten av den bilden för att se basen.
edit2: nu när jag tittar på den blåa så kanske det inte är samma knigget. den jag spoilat är en knight errant. och det står även på sidan på den blåa att man kan bygga antingen en rapid fire nisse eller en knight errant med thermal cannon. fail av mig.
Ja' än't bittä'!

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

Cygnar i 40K?
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
Excessus

Inlägg av Excessus »

Röde skrev:Cygnar i 40K?
Seriöst? Du jämför något som utkom i mitten av 2000-talet med något som har funnits sedan slutet av 80-talet? Jag tror inte att det är GW som lånat designen av PP av någon anledning...

Bild

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

Färgsättningen och typen av modell för tankarna till Cygnar.

Och nä. Jag har aldrig bekantat mig med Imperial Knights. För mig är dessa en nyhet.

Seriöst? Nä inte särskilt.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Skriv svar