Inför förra årets Fancy Fanatic ville jag spela Chaos igen. Ny bok, knasiga tabeller. Och definitivt inte lika hårda som vargarna. Men gubbarna såg verkligen ut som om de hade målats för ett halvt decennium sedan. Alltså fick det bli en rejäl upphottning! I höstas eskalerade det till att byta ut alla metallhuvuden med vingar till plastvarianter. Och i sinom tid ska det bli betydligt fler FW-axelplåtar också.
Men nu vidare till vad jag faktiskt har klart just för tillfället. Det blir lite "Best of" så här i början. Ska fotografera mina Troops i helgen, då blir det mer grundtrupper!

En trollis hade jag inte haft under första upplagan av listan. Men en prins var alldeles för dyr för en uppvaknande lista. Den av mina chefer som blivit förvandlad till prins flest gånger (2-3). Eller alls överhuvudtaget. Modelen är byggd under 4th eller 5th Ed, varför den har en glav. Och den består av CSM-delar istället för Raptorbitar, men den kommer inte byggas om i brådrasket.

En gående prins, om någon Champ skulle ha lite flyt och faktiskt lyckas döda en motpart...

Min Helldrake, eller Fighter Bat som jag kallar den.

Lite WIP:
Första idén till Chosen, med knasigt stora öron.

...utvecklades till det här:

Alla Chosen ska ha avflådd hud på sina högra axelplåtar. Mera "bling" till dem, alltså.

Chefens öron är sannerligen extravaganta, och hans armar är magnetade. Yay! Nu måste jag bara beställa fler magneter...
I pipelinen ser vi bilder på plastobbar, samt mina olika truppenheter. Kommer till helgen!