Hejsan.
Jag söker en grupp att spela 40k med i södra Stockholm. Jag är 29 år och har pysslat
med hobbyn från och till sen jag var typ 15.
Uppskattar lättsamma, roliga slag och är inte särskilt tävlingsinriktad.
Någon?
Söker spelare i Södra Stockholm
Re: Söker spelare i Södra Stockholm
13 mil söder om Stockholm finns Nyköping
här är vi ett gäng som spelar i samma ålder.
Sen har du ju rouge trader i Sthlm också
Sen har du ju rouge trader i Sthlm också
mvh:
Dennis
-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-
Dennis
http://www.garagegamers.sePärssi skrev:klart vi gör, jag vill inte vara ensam gris...Denkan skrev:jag vet att ni saknar mig så jag kommer
-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-
Jag bor i Tyresö och är 31, jag spelar gärna! Tar tacksamt emot tips på spelföreningar som är aktiva. (Funderar på RT, men kollar alternativen... )
Viktor Carlson
Tyresö
Tyresö
Tjenare!
Jag ställer gärna upp! Har också en vän som gärna ställer upp med. Fast vi är båda totala nybörjare. Så om du ställer upp med att lära upp oss så är vi frivilliga
Vi båda bor i södertälje området.
Jag ställer gärna upp! Har också en vän som gärna ställer upp med. Fast vi är båda totala nybörjare. Så om du ställer upp med att lära upp oss så är vi frivilliga
Tja! Jag bor i högdalen och tänkte börja lira 40 k så fort 7:ed kommer ut! Har dock inget spelbord men har däremot plats för! Nyinflyttad till sthlm! 
-
GeneralKriek
Hej!
Ordförande för en liten förening vid namn Den of Evil.
Har 5 fysiska medlemmar registrerade på Sverok sen ett år tillbaka, samt ett gäng hangarounds som är med när dom känner för det. Vi är mest herrar å en dam i åldrarna 22-24 år.
För tillfället sysslar vi med rollspel, 40k, Whfb, magic, o olika sorters brädspel.
När vi lirar 40k blir det oftast i Bagarmossen. Inget krav på å va medlem iom att vi egentligen inte har några fasta avgifter eller så. Vill bara att ha fler å lira med:).!
Låter vi intressanta har vi vår fb sida Den of Evil, inte jättehög aktivitet men ändå! Eller så nåd jag på 0739037980. Alt mail Mathias.jansson@hotmail.se
Väl mött å låt den behornade skona er inför morgondagens apokalyps!!
Ordförande för en liten förening vid namn Den of Evil.
Har 5 fysiska medlemmar registrerade på Sverok sen ett år tillbaka, samt ett gäng hangarounds som är med när dom känner för det. Vi är mest herrar å en dam i åldrarna 22-24 år.
För tillfället sysslar vi med rollspel, 40k, Whfb, magic, o olika sorters brädspel.
När vi lirar 40k blir det oftast i Bagarmossen. Inget krav på å va medlem iom att vi egentligen inte har några fasta avgifter eller så. Vill bara att ha fler å lira med:).!
Låter vi intressanta har vi vår fb sida Den of Evil, inte jättehög aktivitet men ändå! Eller så nåd jag på 0739037980. Alt mail Mathias.jansson@hotmail.se
Väl mött å låt den behornade skona er inför morgondagens apokalyps!!
Husmor för Den Of Evil Stockholm
Vill köra turneringar men måste måla klart bara xD..
Vill köra turneringar men måste måla klart bara xD..