Lysande, skickade PM till dig.LillePer skrev:Du kan välja själv än så länge.
Info Gothcon 2014 *Uppdaterad första post 9/2*
Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas
Re: Info Gothcon 2014 *Uppdaterad första post 9/2*
Ser i fram mot goth'con 2014, ska bli roligt precis som förra året ^^
Jag har för mig att det här har frågats tidigare, men jag har inte lyckats hitta något svar: Kommer Knights att vara tillåtna på GothCon?
Detta svarade jag för 5 dagar sedan. Har det kommit ett releasedatum för knektarna?För att det överhuvudtaget ska vara rimligt att de ska få vara med ska de ju släppas de närmsta 2-3 veckorna. Iom listinskick och att komparna ska kunna ge dem en vettigt bedömning. Återkommer när jag vet lite mer om releasedate på knektarna osv.
Kräver inte knektarna regler som finns i Escalation?LillePer skrev:Detta svarade jag för 5 dagar sedan. Har det kommit ett releasedatum för knektarna?För att det överhuvudtaget ska vara rimligt att de ska få vara med ska de ju släppas de närmsta 2-3 veckorna. Iom listinskick och att komparna ska kunna ge dem en vettigt bedömning. Återkommer när jag vet lite mer om releasedate på knektarna osv.
Att de släpps närmaste tiden betyder inte att de får vara med, men det är ett krav för att de ska få en chans att komma med. Fattar det beslutet när jag kikat på reglerna i sin helhet och vet när modellerna släpps. Men jag råder folk att inte planera för en knight i sin armé utan planera för en "vanlig" gothcon armé.
Eftersom de är uppe på preorder nu borde de släppas 1 mars. Och reglerna tror jag finns i dvärgen som släpptes igår.LillePer skrev:Detta svarade jag för 5 dagar sedan. Har det kommit ett releasedatum för knektarna?För att det överhuvudtaget ska vara rimligt att de ska få vara med ska de ju släppas de närmsta 2-3 veckorna. Iom listinskick och att komparna ska kunna ge dem en vettigt bedömning. Återkommer när jag vet lite mer om releasedate på knektarna osv.
Ja reglerna är med i lilla White Dwarf. Köpte den i butik igår...Mortarion skrev:Eftersom de är uppe på preorder nu borde de släppas 1 mars. Och reglerna tror jag finns i dvärgen som släpptes igår.LillePer skrev:Detta svarade jag för 5 dagar sedan. Har det kommit ett releasedatum för knektarna?För att det överhuvudtaget ska vara rimligt att de ska få vara med ska de ju släppas de närmsta 2-3 veckorna. Iom listinskick och att komparna ska kunna ge dem en vettigt bedömning. Återkommer när jag vet lite mer om releasedate på knektarna osv.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Dock finns där väl inte vilka de kan alliera med...eller?
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Det är väl inte kompletta regler i dvärgen? 3-6 kan tas som primary detachment. Scoring? Warlord? Foc? Och diverse andra frågor.
Edit: Enligt Natfka ska någon ha postat på GWs facebook med klargöranden: 3-6 kan tas som primary detachment, alla är scoring, välj en som är warlord.
Edit: Enligt Natfka ska någon ha postat på GWs facebook med klargöranden: 3-6 kan tas som primary detachment, alla är scoring, välj en som är warlord.