GarageGames I - 12 April

Turneringar i Nyköping

Moderatorer: Lillen, Nos40k, Denkan

Gonka Koff

Re: GarageGames I - 12 April

Inlägg av Gonka Koff »

Jag hade på nåt vis fått för mig att det redan var bestämt att GG:fluffmys inte var ranking eller kvalande. Det tycker jag absolut inte att den ska vara. Det som jag ser fram mest med den här turneringen är att få en paus i tävlingshetsen, att få spela för att man gillar att umgås och garva sig fram hela vägen till en brakförlust.
Det skulle också kännas ball att för en gångs skull möta nyare spelare som håller på att lära sig spelet UTAN att ha en dubbelt så bra armé som dom.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Användarvisningsbild
Denkan
Kontakt:

Inlägg av Denkan »

Gonka Koff skrev:Jag hade på nåt vis fått för mig att det redan var bestämt att GG:fluffmys inte var ranking eller kvalande. Det tycker jag absolut inte att den ska vara. Det som jag ser fram mest med den här turneringen är att få en paus i tävlingshetsen, att få spela för att man gillar att umgås och garva sig fram hela vägen till en brakförlust.
Det skulle också kännas ball att för en gångs skull möta nyare spelare som håller på att lära sig spelet UTAN att ha en dubbelt så bra armé som dom.

Då säger vi så - GG kommer inte att vara kvalande eller rankande - Lampén has spoken ;)
mvh:
Dennis
Pärssi skrev:
Denkan skrev:jag vet att ni saknar mig så jag kommer ;)
klart vi gör, jag vill inte vara ensam gris...
http://www.garagegamers.se

-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-

Användarvisningsbild
Flogger

Inlägg av Flogger »

Denkan skrev:
Då säger vi så - GG kommer inte att vara kvalande eller rankande - Lampén has spoken ;)

GONKA!!! \0/\0/\0/\0/\0/
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Gonka Koff

Inlägg av Gonka Koff »

Flogger skrev:
Denkan skrev: Då säger vi så - GG kommer inte att vara kvalande eller rankande - Lampén has spoken ;)
GONKA!!! \0/\0/\0/\0/\0/
Härligt, jag tar med mig några kramar och några mer eller mindre skickliga krigare!

Funderar på att vända lite på fluffsteken och hitta på nåt med desperate allies, så att armén inte är överens med sig själv men att det finns en historia bakom det hela. Armén blir inte fluffig på pappret, men med en liten berättelse om historien bakom varför den ser ut som den gör så kanske det kan bli lite "forge the narrative" av det hela. Kanske blir det Necrons och Ultramarines, som slåss "tillsammans", men med helt olika agendor, så att Stormlordens storm blixtrar sönder de allierade styrkorna samt att de inte ser ett skit när de ska skjuta... typ, ...eller nåt.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Användarvisningsbild
Denkan
Kontakt:

Inlägg av Denkan »

Gonka Koff skrev:
Flogger skrev:
Denkan skrev: Då säger vi så - GG kommer inte att vara kvalande eller rankande - Lampén has spoken ;)
GONKA!!! \0/\0/\0/\0/\0/
Härligt, jag tar med mig några kramar och några mer eller mindre skickliga krigare!

Funderar på att vända lite på fluffsteken och hitta på nåt med desperate allies, så att armén inte är överens med sig själv men att det finns en historia bakom det hela. Armén blir inte fluffig på pappret, men med en liten berättelse om historien bakom varför den ser ut som den gör så kanske det kan bli lite "forge the narrative" av det hela. Kanske blir det Necrons och Ultramarines, som slåss "tillsammans", men med helt olika agendor, så att Stormlordens storm blixtrar sönder de allierade styrkorna samt att de inte ser ett skit när de ska skjuta... typ, ...eller nåt.
hehe :-) låter spännande!
återkom gärna när du filat på iden lite mer så jag får en bra grund att stå på inför fluffkomp bedömningen sen :)
mvh:
Dennis
Pärssi skrev:

Kurdush

Inlägg av Kurdush »

Betalt!

Desertlord

Inlägg av Desertlord »

Måste hoppa av tyvärr.

Fredrik Eriksson
Changeling 5p versus Eldar 1500p 1-0

Användarvisningsbild
Denkan
Kontakt:

Inlägg av Denkan »

Då saknar jag inbetalning från dessa herrar

7.Tha Flogggaaa
8.Andreas Stenback
9.Richard Petersson
14.Oskar Carlefred
15.Staffan Thoren

Ni har tills på fredag 7/3 på er att betala in eran anmälningsavgift.

Har inte betalningen kommit in tills dess kommer vi att stryka er från turneringen.
Detta innebär dock inte att ni slipper betala in eran anmälningsavgift.
mvh:
Dennis
Pärssi skrev:

Desertlord

Inlägg av Desertlord »

Betalt och håller tummarna att jag kan delta.

Kommer bli hur roligt som helst
Changeling 5p versus Eldar 1500p 1-0

Användarvisningsbild
L3go

Inlägg av L3go »

Betalat för turneringen - check.
Fixat boende - check.
Fixat tåg - check.
Fixat kakburk - check. :)
Fixat termos kaffe för en lång natt av målande - check :)

let the pepp begin. :D
Desertlord skrev:Betalt och håller tummarna att jag kan delta.

Kommer bli hur roligt som helst
ja, kom igen nu.. du vet att du vill... no excuses ;)
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!

Skriv svar