Stockholm 40k-turnering, endagars, 23 mars, 1500
-
max_elmgren
Re: Stockholm 40k-turnering, endagars, 23 mars, 1500
Jodå den är inne Stefan
Ja, det kan vara bra att se en lista på dom som skickat in och om listorna har kommit fram...och vilka som inte skickat in än.. !
Jag är sjukt pepp !
Ska bara måla sista detaljerna...
Jag är sjukt pepp !
Ska bara måla sista detaljerna...
-
max_elmgren
Här är alla som hittils lämnat in listor, Jag bara säger i förväg till folk som inte skickat så många listor i sina dar, txt filer is the shit, inget krångel inget konstigt alla program kan öppna, army builder suger och jag var tvungen att skriva om allt för hand typ.
Så next time, word eller liknanden eller wordpad eller en vanlig txt editor.
Så next time, word eller liknanden eller wordpad eller en vanlig txt editor.
- Bilagor
-
- Armélistor Speleriet 20140323.odt
- (20.77 KiB) Nerladdad 210 gånger
-
max_elmgren
Just det ja, Fredrik Bergström får gärna skicka in sin igen i läsbart format, jag fattar inte vad som är delar av arméen ens, txt/word format
Är det fullt eller kan man sista minuten hoppa in? Min fru ska visst bort så jag kan leka 
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
tycker han kan få vara med bara han inte tittar på listorna =P
tycker det är också stark av gonka att spela komp 0 i lbk mallen och betala 80p extra för en wraithlord
tycker det är också stark av gonka att spela komp 0 i lbk mallen och betala 80p extra för en wraithlord
/Kickern
Gött!
Redan bästa IG-spelaren, all prestige är som bortblåst.
Redan bästa IG-spelaren, all prestige är som bortblåst.
-
max_elmgren
Det är bara att hoppa på. Ses imorgon. Men jag vill ha din lista asap. Och tjuvkika inte på de andras listor förstPapa D skrev:Är det fullt eller kan man sista minuten hoppa in? Min fru ska visst bort så jag kan leka
Jag kan inte öppna den där filen, har min lista (Fredrik Olausson) kommit in ordentligt?
Den buggar lite för mig också, först säger den att filen inte går att läsa, men klickar man sig förbi det får man frågan om man vill återskapa filen, och gör man det så funkar den bra, iaf för mig.