Alternativa figurleverantörer?
Re: Alternativa figurleverantörer?
Kinesiska sidor är bra... copyright existerar inte i där... iallafall inte traditionell västerländsk copyright 
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
Vad finns det för bra Kinesiska sidor?
Jag får inte skriva den här... men du kan ju alltid gå in på y-o-y-m-a-r-t.c-o-m utan bindesstreck emellan... och klicka på taben resin models.
Klicka i ensurance för en dollar så får du en ny modell om castingen är dålig. De modeller jag har köpt därifrån har varit bättre till mycket bättre än gws resin, eller forgeworlds grejer.
Klicka i ensurance för en dollar så får du en ny modell om castingen är dålig. De modeller jag har köpt därifrån har varit bättre till mycket bättre än gws resin, eller forgeworlds grejer.
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
För ni har aldrig laddat ner en film olagligt?DHettNeck skrev:+1guildmaster skrev:Så tradigt att köpa direkta piratkopior. Köp begagnat eller scratchbygg själva.
Samuel skrev:För ni har aldrig laddat ner en film olagligt?DHettNeck skrev:+1guildmaster skrev:Så tradigt att köpa direkta piratkopior. Köp begagnat eller scratchbygg själva.
Finns nog ingen på denna sidan som använt codex eller dataslates som varit nedladdade heller, inte en enda
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Det är dock väldigt stor skillnad på att kopiera något själv/av någon annan än att betala någon för jobbet
Så fort någon börjar göra sig pengar på någon annans produkt tycker jag man har passerat gränsen.
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Men nedladdningssidor får ju reklampengar, så de får ju betalt för att langa iväg piratkopierade produkter.
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
I viss mån ja, men det är inte sidan som lägger upp kopiorna. Sen finns det många ställen där man slipper reklam ocksådaskad skrev:Men nedladdningssidor får ju reklampengar, så de får ju betalt för att langa iväg piratkopierade produkter.
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Uppsala - Atlantis
Adblock + hostblock =
. Jag ser kanske en reklam i veckan, oavsett vilken sida jag är inne på.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
jag scratchbygger alla mina filmer! du skulle se min Avatar, eller Abadah som den egentligen heter. det är den som schwarzenegger pratade om på golden globe. https://www.youtube.com/watch?v=CPkTQA9rYXYSamuel skrev:För ni har aldrig laddat ner en film olagligt?DHettNeck skrev:+1guildmaster skrev:Så tradigt att köpa direkta piratkopior. Köp begagnat eller scratchbygg själva.
Ja' än't bittä'!