Count the Seven...

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
MITTZ

Re: Count the Seven...

Inlägg av MITTZ »

Grattis till BP, det är du värd!

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin

Inlägg av Katarsis »

Kaptenen skrev:Kolla in de två Tau-snubbarna, snacka om bra kloaking-skills!
Prft!
Image
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

Imorgon ska listan från förra helgen - Sorcerer, 2 combibolters och 2 powerswords spelas på Blood Frenzy II. Listan kompar 1. Hoppas på roliga matcher och att jag rullar FNP som en Nurgle härold... :D
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

Då har jag börjat att snickra på listor inför VSK. Kommer pausa andra projekt till fördel för mitt Death Guard. Blir till att plocka fram åtminstone Vindicators och måla färdigt dem. Väntar på restriktionsmallen så jag vet i vilken ordning jag ska måla saker och om jag "tvingas" till några nya inköp till armén.

Gonka Koff

Inlägg av Gonka Koff »

Fan Roger, är det inte så att du / ni i GroB aldrig varit med på lagturneringen förut? I sådana fall är det helt klart på tiden att det blir av, en av världens bästa turneringar!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

Idag satte jag igång med Vindicatorerna.

Bild

Bild

Den på bilden är den jag kommit längst på.

Limmade också 7 Nurglingbaser igår samt snackade ihop mig med Bulgrim så att han ska lägga en beställning hos ManticGames på 35 Zombie Apocalypse Marines åt mig.

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

Hjälp ett stackars fluffmongo...

http://www.svenska40k.se/forum/viewtopi ... 14&t=11954

Skulle uppskattas väldigt mycket.

Användarvisningsbild
Flogger

Inlägg av Flogger »

Mina nurgle demoner är också Rotting Flesh.

Om den är slut testa att blanda den nya (är det nurgling green kanske?) med bleached bone tills du får rätt nyans. Funkar rätt bra tyckte jag.
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

Pillar på med den lilla färg jag har kvar. Har beställt army painters necrotic flesh. Med lite tur får jag den i slutet av nästa vecka. I värsta fall i andra halvan av september. En ask zombies är på ingång och jag funderar lite på hur jag ska gå vidare och i vilken ordning jag behöver måla grejerna.

Eftersom allies ser ut att vara förbjudet på en del tillställningar framöver så får Chaos Space Marine-delen gå före Daemon-delen av armén vad beträffar målningen.

Skriv svar