Warhammer 40k på Lincon 2014

Turneringar i Linköping

Moderatorer: Leidermark, Yabob, Pärssi

leidstedt

Re: Warhammer 40k på Lincon 2014

Inlägg av leidstedt »

Går det att få Astra Tempestus kompad innan LinCon? Det är inget som är kompakt tidigare men jag antar att scoring Stormtroopers får folk att gnälla lite.

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin

Inlägg av Katarsis »

Planen är ett få ut en draft på komp för dem inom två veckor efter släpp. Sedan får man väl se om det blir mycket diskussion eller om de kan spikas snart efter det.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"

Användarvisningsbild
RUNE

Inlägg av RUNE »

Jag har efter lite om och men anmält mig till Lincon. Jag kan inte hitta något 40K arrangemang på deras anmälningslista men jag är anmäld via den här tråden. Räcker det eller kommer det upp ett arrangemang på Lincons anmälningssida så småningom?
Varje meddelande av innebörd, att forumet Svenska40k.se skall nedläggas, är falskt.
Om kriget kommer, 2019

Användarvisningsbild
Yabob

Inlägg av Yabob »

Nej, det är bara anmälan här (eller ja, via formuläret).
Ordförande i Spelföreningen Dragon's Den

Administrativt ansvarig för LBK

MFL

Inlägg av MFL »

Hur, var och när gör man betalning?
Mattias Lindeberg

Användarvisningsbild
Yabob

Inlägg av Yabob »

Det finns två alternativ. Först går du in i konventets databas, http://www.lincon.se/wordpress/anmalan/, och beställer det du vill ha (inträde, mugg, etc.). Sen kan du antingen betala i förväg till plusgirot (instruktioner finns i databasen) eller på plats när du kommer till konventet. Betalar du på plats är det dock dyrare.

Och om någon undrar så var 21/4 inte sista datum för rabatterat pris (om nu någon varit inne och läst på hemsidan). Det är ett gammalt datum.
Ordförande i Spelföreningen Dragon's Den

Administrativt ansvarig för LBK

Användarvisningsbild
Excessus

Inlägg av Excessus »

Hmm...jag vet imorgon om jag kan vara med. Hoppas det finns platser kvar tills dess... :)
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."

Pärssi

Inlägg av Pärssi »

Nu är turneringen full, alla anmälningar kommer att placeras i kronologisk ordning på reserv-listan och flyttas upp till ordinarie när plats ges ledigt (det brukar falla bort ca 10% innan turneringen blir av, ni som är reserver kan få en plats med kort varsel).

Vi jobbar dock på att hitta fler platser på konventet så att fler får ordinarie plats.

Enochia

Inlägg av Enochia »

Karl Abrahamsson maste tyvarr avanmala sig, fick gratis biljetter till stockholm fields och Metallica och sprit far vaga hogre denna gang
"average person eats 3 spiders a year" factoid actualy just statistical error. average person eats 0 spiders per year. Spiders Georg, who lives in cave & eats over 10,000 each day, is an outlier adn should not have been counted.

Användarvisningsbild
Flogger

Inlägg av Flogger »

Enochia skrev:Karl Abrahamsson maste tyvarr avanmala sig, fick gratis biljetter till stockholm fields och Metallica och sprit far vaga hogre denna gang

Du är död för mig...
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Skriv svar