Jag körde LBM på Rougetrader tiden, ana mitt förtret under 2ed, 3ed, 4ed och 5ed! Jäkla härmisar.Argos skrev:Ojdå, jag måste nog börja spela lite turneringar igen. Måste bara hitta en ny armé som ingen annan spelar, varenda jävel har ju snott min gamla... Tycker det borde var förbjudet att spela SW om man inte gjorde det med gamla codexen.
Rankingen uppdaterad
Re: Rankingen uppdaterad
hej, hur kommer det sig att jag har gått ifrån 82 till 80 utan att ha spelat något? :O Vad jag har fattat det kan man väll inte få - av att spela? Är med veten om att Kinna turneringen har vart, är det något med den och göra mån tro?
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Turneringar slutar ge rankingpoäng när de är äldre än 18 månader. Det var säkert så att två personer som låg över dig på rankingen hade varit med på SydCon 2008 och när den slutade gälla idag så tappade de rankingpoäng och hamnade under dig i listan.blom skrev:hej, hur kommer det sig att jag har gått ifrån 82 till 80 utan att ha spelat något? :O Vad jag har fattat det kan man väll inte få - av att spela? Är med veten om att Kinna turneringen har vart, är det något med den och göra mån tro?
Ok på så viss.Jocke Rapp skrev:Turneringar slutar ge rankingpoäng när de är äldre än 18 månader. Det var säkert så att två personer som låg över dig på rankingen hade varit med på SydCon 2008 och när den slutade gälla idag så tappade de rankingpoäng och hamnade under dig i listan.blom skrev:hej, hur kommer det sig att jag har gått ifrån 82 till 80 utan att ha spelat något? :O Vad jag har fattat det kan man väll inte få - av att spela? Är med veten om att Kinna turneringen har vart, är det något med den och göra mån tro?
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Rankingen är uppdaterad med Gamers Weekend och BlåCon.
Jag ser att Jocke gått upp i top på maratonrankingen, det gillar vi.
Där ser man, antar att det hjälper att åka runt och spela nästan allt som bjuds på! 
- speedfreek
min ledning på rankingen har krympt.. Jag borde spela mer. Jag kommer antagligen inte leda efter gotchcon 
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Rankingen uppdaterad med LBK-touren, Dalcon Light och Varbergsturneringen.