Vad gör jag? Iyanden så klart!
- Shinobi_8745
Re: Vad gör jag? Iyanden så klart!
Pensel denna gång då jag inte hade tillgång till en airbrush
Yriel Yellow
Yriel Yellow
Ser väldigt snyggt ut! Jag har själv aldrig målat något med "line highlights". Hur många lager krävs det att få till det du har åstadkommit?
- Shinobi_8745
Jag körde 1-2 lager edge-highlights, lätt utspädd ceramite white
- Shinobi_8745
Ja, det tog ett jäkla tag innan jag kom tillbaka till 40K, det har varit en HEL del Mordheim, GorkaMorka och Necromunda den senaste tiden... Kan inte påstå att den tiden är över men jag börjar sakta men säkert snubbla in på 40K igen, diggar VERKLIGEN Maelstrom of War missions!
Hur som haver så målade jag färdigt en Wraithguard enhet som stått ett tag på hyllan, jobbar sakta men säkert med dess transport också.
Jag tog mig även tid att fixa lite transfers på mina modeller, och de blev såhär.

Så, då har jag 1000 poäng Iyanden att spela med.

Som jag nämnde tidigare så är det en till Wave Serpent på g, därefter ytterligare 5 Wraithguard med eldkastare och transport, sen får vi se om jag orkar måla upp 10 Wraithblades med yxor!
Hur som haver så målade jag färdigt en Wraithguard enhet som stått ett tag på hyllan, jobbar sakta men säkert med dess transport också.
Jag tog mig även tid att fixa lite transfers på mina modeller, och de blev såhär.

Så, då har jag 1000 poäng Iyanden att spela med.

Som jag nämnde tidigare så är det en till Wave Serpent på g, därefter ytterligare 5 Wraithguard med eldkastare och transport, sen får vi se om jag orkar måla upp 10 Wraithblades med yxor!
Finfin armé!
Jag blir glad av bloggar som denna!
va han sa..Kaptenen skrev:Finfin armé!
inspirerar iaf mig att sitta och måla en stund.
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Sånt här vill ut i landet och röra sig! Ska jag behöva anordna en casualturnering för att dina spetsöron ska släppa sargen och ta sig till Bästkusten?
Snyggt som alltid.
Snyggt som alltid.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
- Shinobi_8745
Tackar~
Serpent: Haha, kanske det~
Mitt snack om Göteborgsbesök börjar nu ta form här i hemmet i alla fall, allt handlar om att sambon och jag ska surra lite mer om när det blir av, och att inte alla dagar blir helplanerade så klart.
Serpent: Haha, kanske det~
Mitt snack om Göteborgsbesök börjar nu ta form här i hemmet i alla fall, allt handlar om att sambon och jag ska surra lite mer om när det blir av, och att inte alla dagar blir helplanerade så klart.