Rödes Iyanden
Re: Rödes Iyanden
Glad midsommar Roger!
mvh:
Dennis
-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-
Dennis
http://www.garagegamers.sePärssi skrev:klart vi gör, jag vill inte vara ensam gris...Denkan skrev:jag vet att ni saknar mig så jag kommer
-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-
Då var mina första Eldar-markörer klara. Dessa ska föreställa Spirit Marks.

Jag har använt transfers och målat ovanpå dem. Jag tycker det blev bra.
Håller på med nästa fem. De ska bli Soulblaze-markörer.

Jag har använt transfers och målat ovanpå dem. Jag tycker det blev bra.
Håller på med nästa fem. De ska bli Soulblaze-markörer.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
- Shinobi_8745
Jag gillar! Kommer absolut kopiera detta för markörer jag med!
Och här har vi nästa gäng...

Dessa ska alltså användas som Soulblaze-markörer.
Mycket tacksam för de helt släta baserna jag målat dem på.
Byter gärna till mig fler av dessa 25mm baser.
Kopiera på bara! Det är bra betyg.

Dessa ska alltså användas som Soulblaze-markörer.
Mycket tacksam för de helt släta baserna jag målat dem på.
Byter gärna till mig fler av dessa 25mm baser.
Kopiera på bara! Det är bra betyg.
Fina Markörer!
Klart du skulle kunna skugga och highlighta och ha dig på ikonerna, men jag tycker det ser väldigt bra ut som det är!
Cleant, stilrent, simpelt. Vackert!
Klart du skulle kunna skugga och highlighta och ha dig på ikonerna, men jag tycker det ser väldigt bra ut som det är!
Cleant, stilrent, simpelt. Vackert!
Fortsatt med grovgöra i form av:
Monterat, basat och grundat 5 Wraithguards med kanoner och en Spiritseer. De har också fått en första strykning brunt och en första wash. Detsamma gäller Knighten även om jag inte hunnit med första lagret wash helt ännu.
Jag har monterat ny bas på, grundat och repositionerat min nyinförskaffade begagnade Wraithseer. Jag har också greenstuffat lite på Warphuntern jag köpte samtidigt.
Slutligen har jag grundat Crimson Hunter och fixat första strykningen brunt och wash på flygarbasen och fem skimmerbaser.
Eldrad är på väg i posten har jag hört och en Avatar postas senare i veckan. Skojigt...
Jag vet att några av er tålmodigt väntar på lite finare målning. Allt jag har införskaffat ska ha minst ett lager brunt och en svart wash först. Sen ska jag måla på riktigt... På något sätt.
Monterat, basat och grundat 5 Wraithguards med kanoner och en Spiritseer. De har också fått en första strykning brunt och en första wash. Detsamma gäller Knighten även om jag inte hunnit med första lagret wash helt ännu.
Jag har monterat ny bas på, grundat och repositionerat min nyinförskaffade begagnade Wraithseer. Jag har också greenstuffat lite på Warphuntern jag köpte samtidigt.
Slutligen har jag grundat Crimson Hunter och fixat första strykningen brunt och wash på flygarbasen och fem skimmerbaser.
Eldrad är på väg i posten har jag hört och en Avatar postas senare i veckan. Skojigt...
Jag vet att några av er tålmodigt väntar på lite finare målning. Allt jag har införskaffat ska ha minst ett lager brunt och en svart wash först. Sen ska jag måla på riktigt... På något sätt.
Grundade och washade Wraithlords och Wraitseer...

Grundad Warphunter... Den och fyra bilar till står på tur att washas.

Och så lite suddiga bilder på en grundad och washad Knight.

Det går framåt. Om än inte med så upphetsande målning...

Grundad Warphunter... Den och fyra bilar till står på tur att washas.

Och så lite suddiga bilder på en grundad och washad Knight.

Det går framåt. Om än inte med så upphetsande målning...
Så inspirerande att jag ska gå ner och kolla om jag har lite släta baser åt dig. Kanske, kanske tycker jag då synd om mina omålade projekt och faktiskt sätter mig ett tag med färg, pensel och dammiga plastsoldater.
Japp, fluffmongo! Eller, mest mongo då - men jag gillar fluff!
Det gillar jag...Bulgrim skrev:Flitig som få ser jag. Bra!
Så inspirerande att jag ska gå ner och kolla om jag har lite släta baser åt dig. Kanske, kanske tycker jag då synd om mina omålade projekt och faktiskt sätter mig ett tag med färg, pensel och dammiga plastsoldater.
Och nu vill jag ha er hjälp så tveka inte att svara...
Här följer bilder på lite baser, med och utan blixt för att göra färgerna så stor rättvisa som möjligt. Vad tycker ni? Funkar baserna som de är? Eller behöver de en wash för att dämpa de skrovliga vita partierna? I så fall vilken wash? Jag funderar mest på Gryphonne Sepia.

Vad tycker ni?
Här följer bilder på lite baser, med och utan blixt för att göra färgerna så stor rättvisa som möjligt. Vad tycker ni? Funkar baserna som de är? Eller behöver de en wash för att dämpa de skrovliga vita partierna? I så fall vilken wash? Jag funderar mest på Gryphonne Sepia.

Vad tycker ni?