SM2014 - Information
Moderatorer: DHettNeck, GoB40k
-
Silvertejp
Re: SM2014 - Information
Jag står som anmäld till ösm, men jag har (tror det eller ej
) faktiskt kvalat.
Eftersom man måste betala för att anmäla sig tror jag folk väntar till nästa lön med att anmäla sig, så man är 100% säker på att man kan/ska komma.
Hoppas 90% av alla som kvalat kommer, om inte blir ju SM så urvattnat att vi lika bra kan skita i att hålla detta koncept levande.
Jag e ganska säker på att jag, jimmy, max, mattias kommer å spelar, hört att Kickern inte e så sugen men ska försöka få med honom också.
/D
Hoppas 90% av alla som kvalat kommer, om inte blir ju SM så urvattnat att vi lika bra kan skita i att hålla detta koncept levande.
Jag e ganska säker på att jag, jimmy, max, mattias kommer å spelar, hört att Kickern inte e så sugen men ska försöka få med honom också.
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Jag tror det ramlar in fler ju närmare vi kommer. Jag bland annat drar på det, bara för att jag kan! 
Papa D skrev:Jag äger inte 1500p så dåliga modeller....
The more the merrier! Jag hoppas att 80 spelare kan komma! 
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Jag får inte heller sätta in cash utan ett namn, halp halp.
It's a Gentlemen's Agreement, Huzzah!
-------------------------------------
Flaming Dolphins
-------------------------------------
Flaming Dolphins
Läste precis igenom uppdragen. Måste säga att ni fått till det riktigt bra! Det var en del som kändes lite knepigt på PreSM2, men det har blivit korrigerat i och med den senaste utgåvan.
Tack för allt arbete ni lägger ner.
/Snäckerström
Tack för allt arbete ni lägger ner.
/Snäckerström
Jobbar på att lbba upp en bil från vbg samt en två pöjkar (mattias och johan från halmstad) 5 extra till ÖSM om alla kommer ...
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Ni är så välkomna era gullesmuttar!Hylander skrev:Jobbar på att lbba upp en bil från vbg samt en två pöjkar (mattias och johan från halmstad) 5 extra till ÖSM om alla kommer ...
det går segt att få med dalfolket 
Är det inte ekonomiskt strul så är det ovilja att spela ost. Vi får se hur många jag lyckas dra med i slutändan...
Är det inte ekonomiskt strul så är det ovilja att spela ost. Vi får se hur många jag lyckas dra med i slutändan...
Man måste ju inte spela ost. ÖSM är ju en hejdundrandes blandning av hårdhet på arméer.Neth_Oni skrev:det går segt att få med dalfolket